Graspop 2003 Thread; www.graspop.com

Charlotte1977 said:
Lieve Cerulean,
Mijn oprechte excuses hiervoor, maar je moet toch wel effe begrijpen dat de manier waarop die gewaardeerde landgenoot op het forum van graspop bijna geen nederlands meer is.
Lieve Charlotte :p
Aangezien je nog redelijk nieuw bent hier ben je iemand die nog niet weet dat Cerulean niet al te serieus moet worden genomen :heh:
Ik ga wel heel veel met Nederlanders om, zowel in 't echt als via internet, en het is wél zo dat ik veel te vaak moet uitleggen waarom Belgisch dan wel geen taal is enzo, en een Vlaming zou van minder al moe worden. Maargoed, zand erover
 
Ik ben echt heel erg ontzettend opgelucht dta je me vergeven hebt lieve Cerulean.
Hier breng ik een toast op uit!!!!
"' op de verbroedering en wederzijds begrip tussen de Nederlanders en de Belgen!!!"
headbob.gif
Cheers!!
 
Now, come back to the thread topic and talk (if possible) in a common language -usually English-, or open your own thread for this matters. Thanks in Advance.

GRASPOP ROCKS

BEYOND
 
Charlotte1977 said:
Ik ben echt heel erg ontzettend opgelucht dta je me vergeven hebt lieve Cerulean.
Hier breng ik een toast op uit!!!!
"' op de verbroedering en wederzijds begrip tussen de Nederlanders en de Belgen!!!"
headbob.gif
Cheers!!

Excuse me, just one more thing to say about this... we also talk about Vlamingen, not about Belgians.:cool: