Helsinki Gig

samoniac said:
...hyrmyn pippaloissa enemmänkin, vaikka Lasse varmaan yrittääkin haukkua meitä tuon tuosta. ;D
Olet hyrmyläisiä? Voi olla että ollaan nähty jossain Mökän ja Hyrmyn yhteisissä bileissä. Olitko mahdollisesti Bodom-järvellä? ;)
 
PG said:
Setlist:

Godhead's Lament
Forest of October
Deliverance
The Drapery Falls
Windowpane
In Time of My Need
April Ethereal
Face of Melinda
Advent
Bleak
Demon of The Fall

This set was a true killer. Can't tell more. Too exhausted now.
11songs and over 120minuts! It got to be short songs this crazy band have...
 
Lolita Vampiriá said:
Olet hyrmyläisiä? Voi olla että ollaan nähty jossain Mökän ja Hyrmyn yhteisissä bileissä. Olitko mahdollisesti Bodom-järvellä? ;)
Juu hyrmyläisiä ollaan. Kuten myös mökäläisiä. Mökässä tosin olen vain ulkojäsen, mutta oon kyllä käynyt muutamissa teidän pippaloissa. Keväällä olin yhdessä saunaillassa ja sitten Nuklear Summerissa. Tänä syksynä olin tietty just tuolla Bodomilla, joten varmaankin ollaan nähty siellä ainakin. En kovinkaan montaa mökäläistä vielä tunne, kun teitä kuitenkin on melkoinen lauma ja mun nimimuistikaan ei mikään maailman paras ole. ;) Kiva törmätä täällä muihin mökäläisiin ja hyrmyläisiin. :) Saako muuten kysyä kuka siellä nimimerkin takana lymyää, jos vaikka sattuisin tuntemaan? ;)
 
  • Like
Reactions: Lolita Vampiriá
Staffan said:
Finnish is unique for sure! :)
Oh yeah. Here's some finnish for ya. :)
"Järjestelmällisentelemättömyydessänsäkään."
And that's not even a compound

Someone would be applying for a job like this one:
Kansanhuoltoministeriönpolttoaineosastontoimistonpäällikönapulaisenviransijaisuus.
 
samoniac said:
Oh yeah. Here's some finnish for ya. :)
"Järjestelmällisentelemättömyydessänsäkään."
And that's not even a compound

Someone would be applying for a job like this one:
Kansanhuoltoministeriönpolttoaineosastontoimistonpäällikönapulaisenviransijaisuus.
:OMG: That's even worse than indian!
 
samoniac said:
Saako muuten kysyä kuka siellä nimimerkin takana lymyää, jos vaikka sattuisin tuntemaan? ;)
Katso www-sivut jotka löytyy profiilistani. (Siellä on vain joitakin kuvia musta, jos vaikka tunnistaisit sitä kautta...) :p
Mökän-sivuilta löytyy myös epämääräisiä kuvia sekä 777-team.org:in monissa kuvissa mukana. :oops:

Mä en tosin ole opiskelijana TKK:lla, olen itsekin Mökän ns. ulkojäsen tai mikä lie "virallisesti". Aktiivisesti olen kyllä tapahtumissa mukana ollut jo vuosia. Johtunee kaveripiiristä.

Mun pitäisi vielä selvittää kuka sinä olet. Jonkinlainen kuva kenties..? ;)
 
I cannot fucking believe that they played April Ethereal. I really hope that the U.S. tour is still being planned. It is good to know that they are putting a song from Orchid back into the setlist again. These tours seem so much like farewell tours for some reason. Am I the only one who feels this way?