Kirkosta eroaminen

Siks tää just on hupasaa kun täälä puhutaan kaikesta.. vittu käykää jollain Dream Theater boardilla sielä general chatissä niin nääte millanen on paska boardi!!! siel vaan kaikki tappelee ja topicit menee niin nopeesti ettei synny kunnon keskusteluita. ja sit se on niin jenkkien valtaama paska ettei sielä oo hauskaa.. kerrankin sanoin jotain pahaa yhdysvalloista ihan asiallisessa keskustelussa niin varmaan kymmenen tyyppiä sano että ne ei enää ikinä lue mun viestejä jne. ja siel on joka toinen aihe joku tyyliin "viisi lempilevyä?".. ei niissä muuten mitään pahaa oo mut kun jos niitä tulee koko ajan niin se alkaa vituttaan..

ja miettikääs.. kun te puhutte normaalisti ihmisten kans, niin kyllähän sillonkin aiheet vaihtelee.. koko ajan siirrytään aiheesta toiseen.. se on ihan normaalia ja sellastahan se on tääläkin.. siis ei normaalia!! vaan sellasta et keskustelu menee eteenpäin normaalisti..

no okei.. toi normaali sana ei passaa tähän boardiin missään yhteydessä mut kuitenkin.. äh.. antaa olla!!! :lol:

Originally posted by Zyklon
Siks tää just on hupasaa kun täälä puhutaan kaikesta.. vittu käykää jollain Dream Theater boardilla sielä general chatissä niin nääte millanen on paska boardi!!! siel vaan kaikki tappelee ja topicit menee niin nopeesti ettei synny kunnon keskusteluita. ja sit se on niin jenkkien valtaama paska ettei sielä oo hauskaa.. kerrankin sanoin jotain pahaa yhdysvalloista ihan asiallisessa keskustelussa niin varmaan kymmenen tyyppiä sano että ne ei enää ikinä lue mun viestejä jne. ja siel on joka toinen aihe joku tyyliin "viisi lempilevyä?".. ei niissä muuten mitään pahaa oo mut kun jos niitä tulee koko ajan niin se alkaa vituttaan..

ja miettikääs.. kun te puhutte normaalisti ihmisten kans, niin kyllähän sillonkin aiheet vaihtelee.. koko ajan siirrytään aiheesta toiseen.. se on ihan normaalia ja sellastahan se on tääläkin.. siis ei normaalia!! vaan sellasta et keskustelu menee eteenpäin normaalisti..

no okei.. toi normaali sana ei passaa tähän boardiin missään yhteydessä mut kuitenkin.. äh.. antaa olla!!! :lol:

Joo. :cool:

Ai jaa no sitte! :lol: mä en tiennytkään et se tarkottaa kyllä.. :lol

eiku siis oikeesti mä aattelin sen niin et toi sun "joo" ois ollu sellanen.. miten mä sen sanoisin.. "sarkastinen" kommentti..
äh en mä osaa selittää.. tää boardi on niin seko ettei aina tiedä välttämättä mitä tarkoitetaan.. eikä mun ajatus oikeen kulje muutenkaan nyt..

Originally posted by ~Rappion Lapsi~
Susanna, joko tiet koulus? Eilen tuli kait tieto ;)
Enpä tiedä. Se riippuu siitä ihan tuleeko muutto vai ei. Ja ei nyt tähän aikaan jaksa koulu innostaa. Eipä siis vois toisinsanoen vähempää kiinnostaa minne syksyllä menee.

Crimson Twin: vähän päälle 666 vuotta

Miten se muuten sinua kiinnostaa? Jos mä haluan kertoa ikäni, niin se lukis tuolla mun profiilissani, mutta kun ei lue vielä, niin odottakaan, kyllä se siä vielä joku päivä on.

Originally posted by Zyklon

:lol: :D

Kieltämättä meidän muiden (varsinkin jätkien) jutut ovat paljon aikuismaisempia kuin Susannan, niin voihan se johtua siitä et Susanna on noin nuori.. :D :lol: :lol: :lol: :lol:
Okei, mun jutut saattaa olla lapsellisia, mutta ei ne kyllä sen lapsellisempia ole kuin teidänkään! :lol:

Ja hei, mä en päässyt esikoulusta, ne sano, et jos viä yhen vuoden sitä käyn, niin saattais olla mahikset päästä ekalle luokalle... :lol: