Kuolinpäiväsi

Originally posted by BurningAngel
Itseasiassa sosiaaliset ihmiset ovat yleensä älykkäämpiä kuin muut
Mihinhän tämä "tieto" perustuu? Kaikki tutkimukset ja vastaavat joihin minä olen törmännyt, väittävät päinvastaista. Jos sosiaaliset ihmiset olisivat älykkäämpiä kuin muut, eikö silloin suurin osa ihmisistä olisi älykkäämpiä kuin muut?
Ulkonäölläkään ei pahemmin ole tekemistä älyn kanssa, vai ajatteletko, että kun toisessa luonto säästää, niin toisessa antaa auliimmin?
 
Mä oon kans sitä mieltä että ei sitä voi niin sanoa että sosiaaliset ihmiset olisivat jotenkin älykkäämpiä kuin muut. Ja ulkonäöllä ei todellakaan ole mitään tekemistä älykkyyden kanssa..
 
No vähän niinkun joo, mutta toisaalta taas sosiaaliset ihmiset saavat enemmän mahdollisuuksia olla vuorovaikutuksessa erilaisten ihmisten kanssa. Tämä ei suoranaisesti "kasvata" älykkyyttä, mutta antaa edellytyksiä toimia erilaisissa tilanteissa erilaisten ihmisten kanssa.


Ja muuten, olen myös

37% tosimies
26% aktivisti
35% friikki

Eikun jes
 
Ja tuli muuten tunteella tehty vastaus kuolema-testistä...:)

Kuolet 9. 4. 2053

35% Todennäköisyydellä kuolet johonkin sairauteen
16% Todennäköisyydellä kuolet päihteisiin
27% Todennäköisyydellä kuolet tapaturmaisesti tai "tapaturmaisesti"
4% Todennäköisyydellä teet itsemurhan.
16% Todennäköisyydellä kuolet jostain muusta syystä.

Tää on se oikea tulos, edellisessä oli jotain häikkiä...
 
Originally posted by snapsitap
Tämä ei suoranaisesti "kasvata" älykkyyttä, mutta antaa edellytyksiä toimia erilaisissa tilanteissa erilaisten ihmisten kanssa.
Tuolla taas ei pahemmin ole mitään tekemistä älykkyyden kanssa.
 
Originally posted by snapsitap
Ei niin, mutta monet ihmiset (en todellakaan tarkoita nyt itseäni) kokevat "älykkäämmiksi" ne joilla on enemmän edellytyksiä sosiaalisiin suhteisiin.
Monet ihmiset yhdistävät saatananpalvonnan metalliin. Jos jonkun mielestä asia on niin, se ei tarkoita, että asia todella olisi niin.;)
On muuten aivan kiva tapa lainata toisen tekstistä se osuus johon viittaa. Selventää asioita huomattavasti. Nytkin arvelin aluksi snapsitap:n puhuvan kauneuden ja älykkyyden yhteydestä, koska viestissäni viimeisenä puhuin siitä.
 
mosh.gif
 
Tarkoitin nyt sitä että ne ihmiset jotka keskustelevat, saattavat (huom. vain saattavat) "viisastua" aikaisemmin, tai siis saada asioita selville nopeammin kuin täysin sulkeutuneet henkilöt. Siis jos ihmiset keskustelevat keskenään, eivätkä vain höpise itsekseen, tieto välittyy nopeammin ihmiseltä toiselle, kun taas täysin sulkeutunut henkilö saattaa lukea tai kuulla asiat päivien, ehkä jopa kuukausien päästä, jostain lehdestä tai radiosta yms..(Tai täysin sulkeutun henkilö ei edes olisi kiinnostunut näistä asioista. Tämä oli pakko mainita ettei kukaan ala taas nussimaan pilkkua..:))
Mutta tämä nyt ei ole sellaista viisutta jota ÄO-testi mittaa.

huh...
 
Originally posted by BurningAngel
Tarkoitin nyt sitä että ne ihmiset jotka keskustelevat, saattavat (huom. vain saattavat) "viisastua" aikaisemmin, tai siis saada asioita selville nopeammin kuin täysin sulkeutuneet henkilöt.
Kuulla uutisia = viisastua?
En kyllä ymmärtänyt vieläkään pointtiasi. Ja eikös me puhuttu epäsosiaalisista, ei sulkeutuneista? Minusta se ei ole täysin sama asia, esim. epäsosiaalinen voi jakaa kokemuksiaan vaikka netissä, (täysin) sulkeutunut tuskin edes siellä. Tai näin minä sen käsitän. Minä olen epäsosiaalinen, en pidä kanssakäymisestä ihmisten kanssa, mutta seuraan uutisia ja höpisen erilaisilla foorumeilla vaikka mitä.
 
Niin, tämä on väärä paikka tälle keskustelulle.

En mä kyllä osaa edes selittää sitä. Mä oon kyllä vähän erilainen.:D Tai siis ainakaan mua ei ymmärrä kukaan. Mutta se ei oo uutta. Mä kerron heti kun mä keksin miten sen selittäisin.


Mä en nyt tarkoittanut "uutisten kuulemista", enkä epäsosiaalisia henkilöitä, vaan siitä että esim. ala-asteella sulkeutunut lapsi ei tod. näk. edes kuule, tai halua kuulla, tai jos kuulee ei halua uskoa/ymmärtää mitä opettaja sanoo, ja tässä tapauksessa "viisastu". Tää nyt ei ollu hyvä esimerkki.
 
Originally posted by Torgoth
Monet ihmiset yhdistävät saatananpalvonnan metalliin. Jos jonkun mielestä asia on niin, se ei tarkoita, että asia todella olisi niin.;)

Aivan, olen samaa mieltä. ;)


Originally posted by Torgoth
On muuten aivan kiva tapa lainata toisen tekstistä se osuus johon viittaa. Selventää asioita huomattavasti. Nytkin arvelin aluksi snapsitap:n puhuvan kauneuden ja älykkyyden yhteydestä, koska viestissäni viimeisenä puhuin siitä.

Niin on, ja yleensä niin teenkin, mutta sillä kommentillani jota nyt luulen sinun tarkoittavan saatoin viitata mihin tahansa kohtaan viestissäsi, sen saa/sai puolestani jokainen itse päättää...;)
 
Originally posted by BurningAngel
Niin, tämä on väärä paikka tälle keskustelulle.
Voidaanhan aina vaihtaa ketjua, jos siltä tuntuu. Vai tarkoititko, että tämä foorumi on väärä paikka?
Mä kerron heti kun mä keksin miten sen selittäisin.
Odotan innolla.;)
esim. ala-asteella sulkeutunut lapsi ei tod. näk. edes kuule, tai halua kuulla, tai jos kuulee ei halua uskoa/ymmärtää mitä opettaja sanoo, ja tässä tapauksessa "viisastu". Tää nyt ei ollu hyvä esimerkki.
Tulee mieleen, että pentu on autistinen.

@snapsitap: Sinun mielestäsi kauneudella ja älyllä on tekemistä toistensa kanssa?
 
Ei välttämättä autistinen vaan haluton oppimaan ja ymmärtämään ehkä koulukiusattu yms.

Ja siitä kauneuden ja viisauden yhdistämisestä. Oletko Torgoth käynyt tampereella hetkeen. Täällä on sellaisia teinikanoja jotka ainakin luulevat olevansa kauniita ja ihania, mutta ei niillä kyllä järkeä ole. Ei sitten ollenkaan. Luokallani on yks hyvä esimerkki.
Mutta tää nyt ei tarkota että ei ole kauniita ja viisaita ihmisiä, niitä on hyvinkin paljon esim. Snapsitap:D...
 
Originally posted by BurningAngel
Ei välttämättä autistinen vaan haluton oppimaan ja ymmärtämään ehkä koulukiusattu yms.
Ruvetaanko kiistelemään mielikuvituslapsen oppimattomuuden syistä? :lol:
Oletko Torgoth käynyt tampereella hetkeen.
Tampereella muista käyneeni yli kymmeneen vuoteen. Ei sillä, että tekisi edes mieli, on paljon mielenkiintoisempiakin paikkoja käymättä.
Täällä on sellaisia teinikanoja jotka ainakin luulevat olevansa kauniita ja ihania, mutta ei niillä kyllä järkeä ole. Ei sitten ollenkaan. Luokallani on yks hyvä esimerkki.
Tuo tuntuu kuuluvan tyttöjen teini-ikään, suurin osa kasvaa siitä ohi, älä murehdi.;)