Kuolinpäiväsi

Originally posted by Hatebreeder86
kauneus ja äly eivät kulje käsi kädessä
Sitä ei ole kukaan väittänytkään (vissiin), minä yritän sanoa, että on aivan sama millainen pärstäkerroin on, tyyppi voi silti olla vitun tyhmä tai todella älykäs tai jotain siltä väliltä.
 
Ei tartte tapella..:lol:

Mutta tää tampereen teinien tilanne alkaa oleen huolestuttava, koska luokallani olevat tapukset ovat 18 ja 19 vuotiaat, ja varsinkin toisen jokaisen perjantai päivän puheenaihe on se kuinka montaa jätkää ehtii viikonlopun aikana naimaan. Että se siitä järjestä. Ja kyseiset tapaukset ei ymmärrä esimerkiks matikan tunnilla murtolukujen yhteenlaskua vaikka niissa olis saman suuruiset nimittäjät. Jos minäkin ymmärrän sen niin se ei voi olla vaikeaa..:lol:
 
Originally posted by BurningAngel
varsinkin toisen jokaisen perjantai päivän puheenaihe on se kuinka montaa jätkää ehtii viikonlopun aikana naimaan.
Sattuisko olemaan puhelinnumeroa? Yhtä-äkkiä se Tampereella käynti rupesi kiinnostamaan...
:lol:
 
Juuri tästä syystä en omista kaikkien luokkalaisteni numeroita.:lol:
Mutta tarvittaessa se kyllä saadaan viimeistään huomenna selville..:lol:

Edit: Ei se kyllä mikää hääppönen kana oo...
 
Örr. joopajoo, mä olen sitä mieltä, ettei se vaikuta älykkyyteen jos ei esim kavereiden kanssa juttele tai muuten ole puhelias jne. Vai kuinka monen kaveripiirissä puhutaan jostai natoon liittymisestä tai kysellään toisilta trivial pursuit kysymksiä suoraan kortista. joo siis toi ei älyä kehitä vaan tietoa, mutta enpä usko että koulunvälitunnilla tms. kukaan väsää jotain älykkyystestejä kavereiden kesken.. Luulen, että samaa paskaa kaikki jauhavat, eikä siitä tod. opi mitään. Niinku Torgoth sanoi, nii esim just kaikenlaisilla forumeilla voi jauhaa asiaa, järkevääkin asiaa joka saattaa jopa älyä kehittää jollakin tapaa.. Toinen asia mikä varmasti kehittää päätäsi on kirjojen lukeminen ja uskoisin, että tämänkin boardindorkat osaavat lukea ilman sosiaalisiatukivoimia..
 
Kuolet 21. 7. 2044

48% Todennäköisyydellä kuolet johonkin sairauteen
17% Todennäköisyydellä kuolet päihteisiin
21% Todennäköisyydellä kuolet tapaturmaisesti tai "tapaturmaisesti"
3% Todennäköisyydellä teet itsemurhan.
10% Todennäköisyydellä kuolet jostain muusta syystä.

ei hyvältä näytä
 
Originally posted by OzzOzbourne
Vai kuinka monen kaveripiirissä puhutaan jostai natoon liittymisestä
Minun. Joskus. Itse asiassa juuri nimenomaan natoon liittymisestä ei varmaan olla ikinä juteltu kaveripiirissä, mutta samantyylisistä yhteiskunnallisista ilmiöistä/asioista kyllä. Kyllä me tosin puhutaan myös tisseistä, nekrofiliasta ja Matti Nykäsestä.
 
Originally posted by Hepatiitti
Itse asiassa juuri nimenomaan natoon liittymisestä ei varmaan olla ikinä juteltu kaveripiirissä, mutta samantyylisistä yhteiskunnallisista ilmiöistä/asioista kyllä. Kyllä me tosin puhutaan myös tisseistä, nekrofiliasta ja Matti Nykäsestä.
Noistakin asioista puhutaan minun kaveripiirissäni, mukaan lukien Nato ja pois sulkien Nykänen.
 
Kuolet 23.11.2075

54% Todennäköisyydellä kuolet johonkin sairauteen
0% Todennäköisyydellä kuolet päihteisiin
11% Todennäköisyydellä kuolet tapaturmaisesti tai "tapaturmaisesti"
1% Todennäköisyydellä teet itsemurhan.
33% Todennäköisyydellä kuolet jostain muusta syystä.

Hmm, ihan kivat tulokset, kyllä vain.
 
Kuolet 2. 2. 2068

68% Todennäköisyydellä kuolet johonkin sairauteen
0% Todennäköisyydellä kuolet päihteisiin
7% Todennäköisyydellä kuolet tapaturmaisesti tai "tapaturmaisesti"
3% Todennäköisyydellä teet itsemurhan.
22% Todennäköisyydellä kuolet jostain muusta syystä.

Mitä vittua?En kuole päihteisiin?
:mad: :mad:
Katotaanko?:lol: :lol: :lol:
 
Grimmusta pääsette eroon 6. 8. 2058

66% Todennäköisyydellä kuolen johonkin sairauteen
0% Todennäköisyydellä kuolen päihteisiin
13% Todennäköisyydellä kuolen tapaturmaisesti tai "tapaturmaisesti"
2% Todennäköisyydellä teen itsemurhan.
19% Todennäköisyydellä kuolen jostain muusta syystä.
 
Mie en ymmärrä oikeesti mite mie onnistuin kerran ryssimään ton testin. Sain vastaukseksi päivämäärän, joka oli jo mennyt! :D

Mie olen muuten 68% Joulupukki! :'D
 
elän vielä 69 vuotta o fucking yeah hmmm what to do LETS GO GET SOME BEER:kickass:

cease_faggotry.jpg