laihon ja latvalan roippeet

No mä voisin tähän väliin pistää Laihon vahvistinsetin:

- etuaste, perfect connection gp-1000 putkilla varustettu
- prosessorina toimii rocktron intellifex
- päätteenä on engl putkipääte 2 x 50watt (tuorein hankinta Laiholla, oli ennen rocktron pääte)
- kaappina marshall jcm-900 4 x 12" (tämä ehkä on vaihtumassa engl kaapiksi lähitulevaisuudessa)

En mä tiedäkkään.. mut kun kattelee sun puheita niin huomaa että itsekkin ajattelee ihan samalla tavalla helvetin usein..
Kyllä mä uskon et moniakin kiinnostaa mitä sinä ajattelet.. sun pitää vaan tulla tänne ja alkaa kertomaan niin huomaat että tämä porukka ei ole niin kusipäätä kun sinä luulet.. kokeile vaikka..

Originally posted by Zyklon
En mä tiedäkkään.. mut kun kattelee sun puheita niin huomaa että itsekkin ajattelee ihan samalla tavalla helvetin usein..
Kyllä mä uskon et moniakin kiinnostaa mitä sinä ajattelet.. sun pitää vaan tulla tänne ja alkaa kertomaan niin huomaat että tämä porukka ei ole niin kusipäätä kun sinä luulet.. kokeile vaikka..
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
*ivallisesti*

Elikkäs.... mua on pyytetty kirjoittamaan tänne... Elikkä Laiholla on Jacksonin aktiivimikki(erittäin laadukas) ja JE-1000 gainboost...(vanhimmasta kitarasta en ole varma).. kitara maksaa nykypäivänä hivenen yli 3400€... varmaa ompi tietoni mun koska voima mua johdattavi... ja tunnen musamaailman poijjat.. :)

ps. itte luulin aikoinani että laiholla ja latvalalla on kaikissa kitaroissa emg:t... myöhemmin olen ottanut selvää ja valaistunut.. ;)

........muistimpas käydä exte..........:)

Originally posted by Extendar

Kyllä ne nyt vaan toimii, kun just tolla WildChild86:lla joka on mun kaveri, niin sillä on joku Jacksonin RR-en-muista-mikä ja muistan vielä kun se asensi siihen emg:t. Ja kaiken maailman ihme kultaosia.

RR-3 :p

EMG:t ei toimi JE-1000 gainboostin tai minkään muun Jacksonin preampin kanssa... mutta kyllä EMG:t Jacksoneissa toimii...

Koitan tässä omaa kitaraa kaupata jotta saisin uuden :) Prkl ku tekee mieli ostaa uus, vaikkei tossa mitään vikaa ole :) Eli Jackson dr-x mihin on nakattu tallamikiksi joku duncan (otettu Jackson DK-2 mallista) örr oon laiska enkä jaksa kuvaa laittaa :) mutta jos joku välttämättä haluaa, niin voin vaivautua..ehkä

Mitä vuonna tuota kitaraa tehtiin? Kuva ois ihan hyvä..... vaikka en oo ostamassa uutta kitaraa.. tai oikeestaan oon ostamassa Jackson custom shopista mutta en ihan vielä..