Mikä on mielestäsi Bodomin paras levy???

Turha se on ruveta mielipiteitä kysymään kun kerran ihmisillä on mielipiteitä yhtä paljon kuin nenäkarvoja.

Sanotaanpa silti että Bodom on mielestäni parantunut joka kerta uuden levyn tehdessäään! Siitä voinee vetää jonkinmoisia mielipiteitä...
 
Njaa minä tykkään eniten Something Wildista.En tiiä mut jotenkin kyllä se vanha on parasta.Kyllähän sitä uuttakin kuuntelee mut minusta siinä vanhassa oli jotenkin enemmän hohtoa.
 
Parhaat platat:

Are You Dead Yet?
Hate Crew Deathroll

parhaat viisut:

In Your Face, Living Dead beat, Punch Me I Bleed
Needled 24/7, Sixpounder, Bodom Beach Terror, Angels Don't Kill

:headbang: :headbang:
 
Wodka_Axu said:
Turha se on ruveta mielipiteitä kysymään kun kerran ihmisillä on mielipiteitä yhtä paljon kuin nenäkarvoja.

Sanotaanpa silti että Bodom on mielestäni parantunut joka kerta uuden levyn tehdessäään! Siitä voinee vetää jonkinmoisia mielipiteitä...

Hyvin pitkälti samaa mieltä:headbang:
 
J8zzy said:
Hyvin pitkälti samaa mieltä:headbang:

ja minä myös :D En mä voi oikeesti mitään 'parasta' lättyä valita ku niissä on kaikissa sitä jotain omaa josta mä diggaan. Joitain tulee tietysti kuunneltua muita enemmän, mutta aina ku jonkun bodomin levyn panee stereosta tulemaan nii on se vaan niin vitun mahtavaa.
 
Hmm....
Jaa'ah nyt tuli aika vaikia kyssäri.Niissä kun kaikissa on sitä jotakin erityisesti vanhassa.Uudempi esimerkiksi Hatecrew Deathroll ja Are You Dead Yet?Levyt ovat sitä aggressiivisempaa menoa.Nyt tässä kuuntelen pitkästä aikaa Something Wild - levyä mutta kyllä minun täytyy sanoa että kunnia menee Hatebreederille.Eka levy jonka ostin ja siitä se sitten lähti ;)
 
~*pimeydenneito*~ said:
Hmm....
Nyt tässä kuuntelen pitkästä aikaa Something Wild - levyä mutta kyllä minun täytyy sanoa että kunnia menee Hatebreederille.Eka levy jonka ostin ja siitä se sitten lähti ; )

Joo niinhän se mullakin lähti just tuosta. Että oikeastaan munkin pitäs tässä sanoa että kunnia menee Hatebreederille :Spin:
Omalla tavallaan pitää sanoa että kyllä tässä uudessa materiaalissa, etenkin tässä raskaammassa kitaroinnissa, on jotain semmosta mikä vähän uppoo muhun (vaikka enemmän oon tottunut kuuntelemaan tätä Bodomin alkuaikoijen "tiluttelua").
 
Joo aika vaikea olis yhtä nostaa ylemmäs.. Mutta ehkäpä ne Hatebreeder ja Are you dead yet?. Vaikka Something Wildin kanssa oon samaa mieltä siitä että ihan sama mikä Bodomin biisi mankasta soi kun aina alkaa letti heilua joka tapauksessa.:)