Follow the Reaper livenä, voimakasta & nuorekasta death metal ärjyntää!!
Siinä mun Bodom maku.. jos ootte nähny sen Mask of Sanity live videon ni ymmärrätte.. Levyt Hatebreeder ja Follow the Reaper mixattiin kuulostaan niin saatanan nololta ettei niitä oikee kehtaa kuunnella, mut ajatelkaas jos bändi olis tehny Follow the Reaper levyn samassa studiossa ku Hate Me! sinkun!!!!!!!!
Kyllä jos yks lätty pitäis valita ni se olis Are You Dead Yet?
Itellä oli tosi kovat odotukset siitä, Living Dead Beat raitaan olin tyytyväinen, sain ihan helvetinmoiset kiksit siitä. Are You Dead Yet? raitaan olin kans tyytyväinen (huom, korkeilla odotuksilla), mut kumpiki oli vaa 80% siitä mitä olin kuvitellu. Sit kaikki loput biisit oli pettymyksiä!! Melodiat puuttu, se jäi kaiveleen... Punch Me I Bleed biittiä opin arvostaan kun kuulin sen livenä videolta!
Something Wild kuulostaa normaalilta aidolta metallilta, siinä on viä se Inearthed'in aikanen nuorekas laulanta tallella mikä hurmaa, mut laatu on perseenrei'ästä. Ilman Lake Bodom melodiaa se levy ei olis ikinä noussu mihinkä. (Sama juttu: Hatebreeder / Silent Night, Bodom Night.) Alexi kuulostaa säälittävältä Follow the Reaper ja Hatebreeder levyillä, samaten ku musiikki. Pitää tajuta ymmärtää missä mentii mixauksissa pieleen ja miten mikäkin albumi eroo kustakin. Tykkään Bodomista sillon ku se on coolia, ei sitä voi tarkemmin sanoo.. mut tietty uus COB albumi on aina ollu vanhempaa parempi, joten ikäjärjestyksessä mennään.
Bodom on mielestäni parhaimmillaan kun se on kahta asiaa: kaunista ja rankkaa. Sama pätee laulamiseen. Näitä kahta asiaa on vaa aika vaikee yhdistää.