mistä nää bodom-coverit sais koneelle?

PUMMI!Osta esim. Metal Rocks siinä saat Aces Highin (ei ole kauhian hyvä).. Sorri, mutta miun mielestä EI saa imutella! Pitää ostaa! Minä se idioottina selittelen kun audiogalaxyllä imutin jo muutamankin biisin
 
Anarchist..se on hjuva piisi kuuntele tarpeeks monta kertaa..mäki aatteling eka et se ei oo hyvä mut ny se on ihan saatanan paras melkei mut ei ihan..Aces High meinaan
 
Originally posted by Repi
Anarchist..se on hjuva piisi kuuntele tarpeeks monta kertaa..mäki aatteling eka et se ei oo hyvä mut ny se on ihan saatanan paras melkei mut ei ihan..Aces High meinaan
Jos mä kuuntelen sen tarpeeks monta kertaa ni on kaks mahdollisuutta: joko mä tuun täydellisesti hulluks, tai alan pitää siitä.. Mutta kun se ei vaan iske!
 
Aces High löytyy Metal Rocks-kokikselsta
Don´t Stop At The Top on FTR-levyn digipakilla
Mass Hypnosis on Sepultural Feast-kokoelmalla
No Commands Children of Bodom-singlellä
Shot in The Dark FTR-levyn Japanin versiolla
The Hellion Hate Me-singlellä


Waiting-en tiedä sillä en ole kuullut että bändi olisi tollaista tehny.
Mutta toivottavasti edes noi ekat löytyy!
 
Originally posted by Figaro1
Aces High löytyy Metal Rocks-kokikselsta
Don´t Stop At The Top on FTR-levyn digipakilla
Mulla on noi molemmat coverit.. ja voin sanoa, että toi Don't Stop At The Top on huono! Siis huono, hyvän vastakohta! h-u-o-n-o! ymmärsittekö? Vielä kerran: hyvä!
 
Originally posted by anarkisti
PUMMI!Osta esim. Metal Rocks siinä saat Aces Highin (ei ole kauhian hyvä).. Sorri, mutta miun mielestä EI saa imutella! Pitää ostaa! Minä se idioottina selittelen kun audiogalaxyllä imutin jo muutamankin biisin
No emmä sit tiiä onko siinäkään hirveesti järkee et ostaa MetalRocksin ja maksaa siitä sen 20 eukkaa yhen biisin takia. Kyllä se vaan niin on, että "harvinaiset" imutellaan ja levyt ostetaan!