New Neverboarder on the way!

Nocturna89

Wendy, I'm home!
Nov 22, 2008
207
0
16
South of...Italy!
www.myspace.com
Hello ev'rybody, I'm Maria Teresa (best known as Mary) and i'm new here :) but i'm a Nevermore fan since 2005 when TGE came out. I hope to be the welcome. I took a quick look and i noticed that Warrel is on the board, hey if you read this, i want to say that...i love you!!! :lol: ok ok i love all of you :lol:
Anyway...see you on the next posting...
Greetings from Italy.
Bye
 
Great! You'll fit in nicely then.

Di dove' sei? Sono americano ma abito vicino a Udine in Friuli...ovviamente.

Secondo me, il "Neverboard" e' il migliore in rispetto a tutti gli altri qui. Abbiamo personaggi diversi e ci prendiamo tutti in giro SEMPRE. Finche' non sei troppo sensibile, secondo me non devi preoccuparti.

Welcome!
 
Great! You'll fit in nicely then.

Di dove' sei? Sono americano ma abito vicino a Udine in Friuli...ovviamente.

Secondo me, il "Neverboard" e' il migliore in rispetto a tutti gli altri qui. Abbiamo personaggi diversi e ci prendiamo tutti in giro SEMPRE. Finche' non sei troppo sensibile, secondo me non devi preoccuparti.

Welcome!

Cool! In Italia per studio?
Io abito in Puglia, che è molto ma molto lontana dal Friuli, insomma sono del sud.

Ok, come si dice, i'll try...

Thank you a lot :D
 
No no, abitero' qua finche' moriro', :lol:

Sono stato nell'aeronautica degli Stati Uniti qualche anno fa e ho deciso di licenziarmi e rimanere in Italia. Sono un insengnante d'inglese. Se vuoi ascoltare il mio gruppo e nostro album, vai a www.myspace.com/theskylab. CI SERVE UN CANTANTE IERI!!!!

Si si, tranquilla...io so dov'e Puglia. In fatti, il mio altro gruppo ha una data il prossimo anno li...forse ci vediamo! Sarebbe bello!

In any case, it's always nice to see ppl from Italy posting. There's another guy, Galiral, who lives in Rome that posts here sometimes. Have fun and don't take ANYTHING seriously here. We should probably go back to English because it's kinda rude to speak a foreign language when no one else knows it. I just like to practice my written Italian because I never get the chance to, as you see I've got an American keyboard. My spoken is much better than my written.