Niigewrz

Dec 27, 2004
5,585
8
38
38
Is it cool if i say niggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggerniggeror like maybe kike once or twice, and maybe spicidy icidiy harharhahahrahrweoks are gay lsiten to Toxic Holocaust and stop being queer

I almost skipped my graduation to go see Toxic Holocaust live on Thursday. Unfortunately I would certainly have been booted from my house if I did so.

i went camping on an island (ocean island) offshore and fished/drank/partied/burned stuff instead of going to my graduation.

Fun abounded. Apparently grad sucked anyway.

I didn't even bother to find out the date for my university graduation. I finished in fucking December anyhow.

lizard said:
Tardrithmatic 403 and Philosotard 400
hahahhhahahahhahahaha

I fucked up, I never went to see a guidance counselor so just took all the required classes and had my whole senior year planned out PERFECTLY, then I overheard some people talking, saying "yeah, sucks we need 186 credits, otherwise I'd be done sooner" and I thought "uhhh.... what?" so rather than being able to cruise my last year with 12 units each quarter, I would've had to bump that up to 18 units / quarter with bullshit classes to fulfill the minimum of 186 credits. Well I said fuck that and just took an extra quarter the next year. :)