Official chatting thread in Dutch!

Oro borooo kekeeke ^__^


Goed, koekjes zijn errug lekker :D
Koekjes heerschen! Weeeeeew :D

Maaruhm.. Zijn hier eik wel Nederlandertjes.....? ?__?
Eej, MadTinus! Ah! Kan iemand even MadTinus halen??....Ow ik PM hem wel..

*praat tegen haarzelf* :rolleyes:

Geen koekje, niemand? :( Owwww
 
Vandaag stroopwafels. :D
*astublieft*
Ook eentje voor Rusty :D

Het krimpt in de was, okeej. :D

Zo.... Lhorian, waar bent u vandaan?
Ennuh.... Zin in carnaval? :p :D
Wooow veel grinnetjes in deze post.. (Zoals altijd :rolleyes: )

NOTE: You, English-speaking people, make notes and learn..! :p :D (For koekjes :))
 
Dank je voor het koekje.

Tegewoordig is het delft, een paar jaar geleden was het ergens in Limburg.
Daardoor dus op zich wel zin in carnaval maar ik ga het dit jaar weer niet meemaken:( En hier weten ze volgens mij niet eens hoe ze carnaval schrijven, zo slecht is het hier nagedaan:D maar daar kan ik dan wel weer om lachen.

En u? Waar komt u vandaan?

P.S. Noem me geen u want zo oud ben ik nu ook weer niet:)
 
Dank je voor de stroopwafels!! :D

En Val, grinnetjes regel!! :) :p ;)

(p.s. [English]This is freetranslation.com's translation of Lhorian's "P.S." sentence: Name me no you for so old am I now also again not ...you see what I have to work with?? :bah: :([/English] :p)
 
Hahahaha :lol:
"Waar zijn de Nederlandsche menschen?" :p


Ahh ik noem menschen U als k daar zin in heb, ofzo.. Okeej. Ah, leuk dat gij van Limburg bent! :p Dan heb je zo'n grappige (Belgische/Limburgse?) "g", toch? Ik kom uit Uden Metropolis.. Hehehe zon gehucht in Noord Brabant.. Mjah, khad al zo'n vermoeden dat je sNeerlands was met die Loesje poster als avatar. :)

Een grinnetjes regel? ...Mjah, dus er zijn wel regels, okeee...

Woow. Nederlands voelt raaar.
 
Is prettige aan mij!!

Ik haat die "website" :)s). :mad:

En... Nederlands voelt raar?? Geen, Val, u bent raar. :p

( [English]I'm really not confident about these translations, y'know :erk: [/English] )
 
:lol: heheeheheh that was great! :lol: I have no idea what you're trying to say, but it sounds great! ..Ow... Don't try to translate my parts, it's Oro-Dutch. :)
Want a correction for your post? :p ?__? Naaah... I'll leave it like this. I'll give you some more Dutch lessons, okay? :D
[/English]

Woooow.... De Nederlansche Menschen zijn niet te stoppuh!! :p


[Edit] Okay, okay, I know what you're trying to say.. :p JK
 
Oke, bij deze is mijn menig bevestigd dat er alleen maar rare mensen uit Uden komen:) Tenminste, ik ken alleen maar rare mensen daarvandaan.
Die Rusty toch, zoveel moeite met z'n vertaal-sites, en dan nog dat soort onbegrijpenlijke zinnen voor de kiezen krijgen.( Niet dat hij hier wijs uit gaat worden:p)
En ja, sommige mensen zijn van mening dat ik zo'n grappig g-tje heb. Maar dat zouden ze ook van jou zeggen denk ik.

Ga jij nog Carnaval vieren?

P.S. Succes Rusty:D

P.S.2 [language=English] Don't you just hate those translators that throw sentences at you that sound as utter bullshit?[/language]

P.S.3 Wooohaaa!
 
RUSTY is wel geinig bezig zo.. Ik heb RUSTY ook al een paar keer andere zinnetjes proberen te leren en ik heb RUSTY ook andere talen proberen te laten leren, maaruh.. RUSTY blijft Brits.. :p

Inderdaad, Wooooooohaaaaaa! (Wouk net zeggen :p)

Hoeveel mensen uit Uden ken je dan? En wieee? :p Vertel vertel vertel :D

Carnaval, jaaaaaaaah tuurlijk! Das keilachen.. Wel veel slechte muziek, helaas helaas..
Maar goed
Tis altijd heel gezellig
Mijn "g" is prachtig! Puh! :p
 
Doeidoei:)
Een stuk of 10 mesen maar de meeste zijn tegenwoordig aan het studeren en wonen niet meer in Uden.
Rusty is en blijft inderdaad brits. Maar das maar goed ook.
In ieder geval veel plezier met Carnaval, ook al is de muziek slecht:)
 
Ja heeft wel iets he?

En dan kunnen wij tenminste ook een keertje samenzweren enzo :D *evilgrin* Whoeii :) (Dat wil ik ook al heel lang zeggen, maarja, in t Engels is dat zoiets als weeeeew, maar whoei is ....Lama hangen. :p )

Ik heb wel telkens de neiging in t Engels te beginnen of van die Engelse termen erdoor heen te gooien, zoals 'nevermind', maar dat wil ik nie, want dan zou (heel misschien :p) iemand het kunnen lezen! :p Jaaaahaaaaaa.... Dusss.
Ah. Nitshevo. (Russisch voor 'nevermind' ).
En ik ben weer eens flink aan t ijlen. :D