Official chatting thread in finnish!

En nyt tiedä, että onko tämä hauska, mutta pistän tänne kun tämmöisen sain...

-----------------
Mies meni matkatoimistoon ja kysyi viime hetken lähtöjä.

- On kyllä, esimerkiksi Playa del Inglesiin.

- Liian kuuma, en mä sinne halua, mies vastasi.

- Entäpä Islanti, muutama paikka löytyy?

- Liian kylmä, palella saa kotonakin, totesi mies.

- Singaporeen näyttäisi olevan paikka vapaana.

- Liikaa ihmisiä, en pidä tungoksesta.

- No sitten on viikonvaihdepaketti Lapissa, virkailija yritti vielä.

- Ei siellä ketään oo tähän aikaan vuodesta, ei käy, tokaisi mies.

- Aha. No on meillä sitten tällainen yhdistetty urheilu- ja
erotiikkaloma.

- No nyt kuulostaa hyvältä, ja mikähän se on?

- Suksikaa vittuun!!
 
Minä sain forwardina tämmöisen:

-----
A man walks into a bar and over the next couple of hours proceeds to get increasingly drunk. Suddenly he spots a guy in the corner with a group of friends and begins to verbally abuse him. "Oi you!" he shouts."I've shagged your mum!"

The guy in the corner carries on drinking trying to ignore the man's drunken ranting. Half an hour later the drunk stands up and renews his abuse. "Oi you!" he shouts even louder this time "I shagged your mum up the ass!"

The guy in the corner turns his back on him and continues talking with friends, although by now visibly irate. Half an hour later the drunk pipes up once again. "Oi you! Your mum sucked my dick!"

By now the guy in the corner has lost his cool, he stands up furiously and yells: "For fuck's sake dad! Go home, you're embarrassing me."

:D
 
Äh, paskaa... ;-)

Pärjäätkö sillä mp3sella huomiseen asti, kun en oikein tänään ehtisi niitä levyjä polttelemaan (mennään netan kanssa syömään ja katsomaan mulholland driveä...)? Huomenna saisin poltettua. Muuten varmaan ehtisin tänäänkin, mutta ei välttämättä ole cdeitä ja kaupat menevät jo kiinni kun ollaan leffassa...
 
Niin, ja koita sää lähetellä sitä huomenna, kun itse olen mettähommissa. Ajattelin, että voisi kiireempään hätään pistää sen vaikka tuonne omalle saunalahden serverille (Saisi heti kuunneltavaksi)...
 
Olisihan se tietenkin nannaa, jos te pystyisitte hostaamaan sitä sen aikaa kunnes saadaan se tuonne mp3.comiin... Itse taas joutuisin vääntämään tunnin sillä modeemilla kotona jos sen pistäisin serverille.

Well, how about it baby? :D
 
Originally posted by nevershine
~Z~ varmaan pelästy. Taidettiin vaikuttaa liian innokkailta. :lol:
Mtäh? Minäkö pelästyisin teitä, tuollaisia hi.....uh....siis.....Minun piti kiirehtiä ruotsin tunnille....Kiva kuva tuossa jossain sivullamissäsenytoli....