Windom Pearl
HUGGY!!!!
Meillä oli perkeleen hyviä triphop -ja jenkkirokkijameja tuossa eilen. Ei muuta kuin improkeikalle vaan!
Originally posted by ~Zeanra~
Kaartakaa tätä kautta ja ottakaa minut mukaan..
Kauanko jaksoitte vielä jatkaa ja mitä soititte sitten? Löytyi muuten Chroma Keyn Dead Air For Radios ja Katatonian Last Fair Deal Gone Done aleswampista... Plus että pistin paperit postiin, mielipidettä lupailtiin ensiviikolle...Meillä oli perkeleen hyviä triphop -ja jenkkirokkijameja tuossa eilen. Ei muuta kuin improkeikalle vaan!
Niin, itseasiassa kun kuitenkin olen tampereelta ajamassa, niin junalla vaan tohon asemalle ja siitä sitten kyydillä valkeakoskelle...Originally posted by nevershine
~Z~ Olet tervetullut! Jos vain jotenkin pääset tänne. Kyllä me jotain keksitään jos on kuljetusongelmia...
Originally posted by Downfall
Niin, itseasiassa kun kuitenkin olen tampereelta ajamassa, niin junalla vaan tohon asemalle ja siitä sitten kyydillä valkeakoskelle...
Originally posted by Hearse
oon samaa mieltä ois pitäny liittyä...
Originally posted by Windom Pearl
Oikeesti teidän jätkien kyllä pitäisi asua täällä hämeessä ton kuhnailun takia
Originally posted by Orchid
Juha on jossain Kuopiossa tjsp., mutta se ehkä mahdollisesti tulee, täytyy tarkistaa siltä vielä. Janistakaan ei oo tietoa, eiköhän se mukaan lähde, jos me lainataan sille rahaa.
Ahaa....Tilaisuus on siis sallittu naisille? En arvannutkaan. Tämähän muuttaa asioita....Originally posted by nevershine
...niin joo. Tuijakin varmaan liittyy seuraan. Se nyt ei ole koskaan ketään haitannut ja toivottavasti ei haittaa nytkään.