Official chatting thread in finnish!

otetaaskin tähän väliin HuutoAamu(tm)

voi edsger dijkstran muistilehtiön repaleinen takakansi kun tämä kone on paukussa... läppäri, winXP, officeXP ja miljuuna muuta ohjelmaa, ikkunan vaihtaminen kestää puoli minuuttia, hermo menee, vessaankin pitäisi lähteä, työtäkin olisi, aargh.
 
Originally posted by Hearse

:lol: Jotenkin osasin kuvitella tuon kaiken päässäni :lol:

Hei Kuunapaiste.... mites on kupinkaatajaisten laita? :D

Sopii vallan mainiosti edelleen. Paitsi että Marko hannaa vastaan, Riku hannaa vastaan, Poutsi ei tule ja Lassista en tiedä...
...SAATANAN ÄMPYILIJÄT! :mad:
Minä olen kyllä täällä.
Olisko lauantai parempi sittenniin?
Pääsee tarpeeks aikasin alottaan. :D
 
Helvetti, määhän vedän ihan perseet!

(Itseasiassa tuo on aikalailla tarkka suunnitelma...:) )
 
Ei meilläkään tässä akvaariossa mitään ilmastointia ole, lämpimän ilman puhalluskone kylläkin löytyy!

Yks tuuletin tuossa pörrää, ei hirveästi auta.
 
Originally posted by Orchid
Toni! Ei öllötellä siälä!

Tee vaikka biisejä. :lol:

No kattellaan jos jaksaa. Pitäis treenaa vähän kovereitakin. Saa vähän reeneihin potkua kun ei tarvi omia biisejä koko ajan rämpiä.
Mutta lauantaina veetään perseet!!! Ostetaan sinireunaset ja etitään puska. :lol:
 
Originally posted by nevershine
Pitäis treenaa vähän kovereitakin. Saa vähän reeneihin potkua kun ei tarvi omia biisejä koko ajan rämpiä.

No sanopa muuta! Rupee tympii jo oikeen urakalla noi omat biisit + Advent + pätkä Leper Affinityä sillon tällön. Buh.

Eilen päristeltiin Dimmua, vittuuuuuuu mulla on jalat paskana. :D Sovittiin että katellaan josko White Clusterista sais hyvän jammausbiisin. Ei noita "hauskoja biisejä soittaa" ole kovin monella bändillä.

Paitsi Dimmulla, muttakuneiole syntsia.

Mutta lauantaina veetään perseet!!! Ostetaan sinireunaset ja etitään puska. :lol:

:hotjump:
En malta odottaa. ;)