Official chatting thread in finnish!

Aaaargghh... widdu minä osaa käyttää tätä lautaa. Veikka sanoi, että täällä valuu hunajaa, mutta en spotannut sen kummempaa...:rolleyes: mut kuiteskii... täällä ei näköjään mitenkään pitkiä kommentteja harrasteta...
Mulla alkoi koulu tänään. En sano, että vituttaisi, mutta väsy on kun yhteensä 3h on matkustettu bussissa ja päähän on lykätty tietoa väkisin ja aivan liikaa. huoh. Ja huomenna herätys viideltä, että ehtii 8lta ikaalisiin. Itehän halusin sinne mennä, joten en sen enempää valita. Vielä.:D
Jepu, koitahan jaksella Marko siellä kämpillä kun nainen on poissa. Kyllä se sieltä tulee takaisin nopeammin kuin huomaatkaan!
Ja tästä Kadotus-sedästä:D .... itse henk.koht. pelkäisin sitä, jos en sen kanssa seurustelisi. Mutta kun seurustelen, se on hhhhuippu!:)
 
Kyllä täällä pitkiäkin threadeja löytyy, tämä nyt vaan sattuu olemaan tällainen "moimitäkuuluunokivahehLOL" thread.

Mene vaikka Opethin Chat/Off Topic boardille ja keskustele kristinuskosta. :lol: *kikatus*
 
:loco:

Huaah, tunti koulua tänään, nyt loppupäivä vapaata, ei kannata turhan raskaasti aloittaa. Silti olen jo stressaantunut, vittu kun ei päässyt niille kursseille minne tahtoi, ovat jo täynnä, ja minun pitäisi sitten vielä kirjoittaa nyt jotain, hienosti menee näin kylmiltään. Argh.

Edessäni istuu mies VAALEANPUNAISESSA paidassa. Oikein söpöä.....jos hän olisi 5-vuotias....pahastuukohan, jos kirjoitan selkään jotakin..*kaivaa tussia esille*
 
Originally posted by ~Zeanra~
Huaah, tunti koulua tänään, nyt loppupäivä vapaata, ei kannata turhan raskaasti aloittaa.
voin sanoa että hieman kateellinen olen, grr. viikko vasta alussa, ensin duunia kahdeksasta viiteen ja sitten pitäisi vielä jaksaa itseopiskella ja lenkkeillä ja miekkailla ja vaikkamitä prkl :-( kuumakin on kuin saunassa mutta valittaa ei saa... ulkona vaan ei ehdi olla tarpeeksi.

Silti olen jo stressaantunut, vittu kun ei päässyt niille kursseille minne tahtoi, ovat jo täynnä, ja minun pitäisi sitten vielä kirjoittaa nyt jotain, hienosti menee näin kylmiltään. Argh.
kurssit täynnä? tervetuloa vaan korkeakouluun sitten jossain vaiheessa ;-) ~650 oppilasta / sali, penkit, käytävät ja lehterit täynnä, ei tunnu missään, hyvää settiä, kuumakaan tuskin on.
Edessäni istuu mies VAALEANPUNAISESSA paidassa. Oikein söpöä.....jos hän olisi 5-vuotias....
katselin koko viikonlopun kaksimetristä isonenäistä kännistä pitkätukkaa vaaleanpunaisessa paidassa, joten voinen samaistua: otan osaa :)
 
Originally posted by Ziller
voin sanoa että hieman kateellinen olen, grr. viikko vasta alussa, ensin duunia kahdeksasta viiteen ja sitten pitäisi vielä jaksaa itseopiskella ja lenkkeillä ja miekkailla ja vaikkamitä prkl :-( kuumakin on kuin saunassa mutta valittaa ei saa... ulkona vaan ei ehdi olla tarpeeksi.
Miekkailla? Oh, hienoa :) Millaista se on?


kurssit täynnä? tervetuloa vaan korkeakouluun sitten jossain vaiheessa ;-) ~650 oppilasta / sali, penkit, käytävät ja lehterit täynnä, ei tunnu missään, hyvää settiä, kuumakaan tuskin on.
Eh...toivottavasti en ole tulossa korkeakouluun, yliopistoon pitäisi ahtautua...Hitto, kaveri kävi minua ennen samasta asiasta sanomassa ja hän vielä pääsi kurssille, mutta en minä. Niin, jättäkää vain rannalle ruikuttamaan.


katselin koko viikonlopun kaksimetristä isonenäistä kännistä pitkätukkaa vaaleanpunaisessa paidassa, joten voinen samaistua: otan osaa :)
:D Pitäisikö alkaa laulamaan elefanttilaulua...
 
Originally posted by ~Zeanra~
Miekkailla? Oh, hienoa :) Millaista se on?
Öh, hyvää treeniä...? kysehän on nyt siis tuommoisesta SCA-tyylisestä (elikkäs siis keskiaikaisesta) lyömämiekoilla hutkimisesta, puisia aseita käyttäen. varsin kivaa hommaa ja kasvattaa käsihabaa :)

Eh...toivottavasti en ole tulossa korkeakouluun, yliopistoon pitäisi ahtautua...
eiköhän siellä ole pitkälti sama homma :) mutta positiiviselta kannalta, suuri osa porukasta noilta tosi valtavilta megakursseilta karsiutuu pian pois tai sitten vaan ei käy luennoilla... yleensä sekaan on mahtunut, ja kohtalaisen hauskaakin ollut.

varoituksen sana muuten: ismo alanko on tarttuvaa. minulle iski pahanlainen tuossa viikonloppuna, kun molempina aamuina luukutettiin koko tuotantoa shufflella, 50C auringossa kylpevällä parvekkeella sohvalla maaten ja kylmää olutta ryystäen... ah. taisin juuri varata lähes koko tuotannon kirjastosta :)
 
Originally posted by Ziller
Öh, hyvää treeniä...? kysehän on nyt siis tuommoisesta SCA-tyylisestä (elikkäs siis keskiaikaisesta) lyömämiekoilla hutkimisesta, puisia aseita käyttäen. varsin kivaa hommaa ja kasvattaa käsihabaa :)
Juu, lähinnä tarkoitin onko se kivaa, vaikeaa jne. Hmm. Tahtoo myös.
 
Kaikki on koulussa tai töissä.... paitsi minä. No nyt on tällä hetkellä on kyllä ihan kiva olla vapaalla, kunhan olisi vähän viileämpi ja olisi enemmän rahaa. Nyt sitten tätä lukiessa vielä muistui mieleen että saa syksyn istua juuri niillä satojen henkien ihanilla ja viileillä luennoilla. Lisäksi ostin heräteostoksena tuntematonta olutta ja tämä on pirun hyvää. Tulipas helpolla hyvä mieli. :D Kiitoksia Ziller.
 
Originally posted by Ziller
viikon alkua....

nevershine: vedän vittumaiset: ensi lauantai ei nimittäin sittenkään onnistu (mahdollisesti myöhään illalla, en vielä tiedä...) :-( Oli aikaisemmin sovittua systeemiä jota en vaan silloin hetken huumassa muistanut, joutuu nimittäin olemaan pääkaupunkiseudulla suurehkon osan päivästä.

No haista sitte vittu! :D
HOHO!!! Antti-setä ON iso mies. Hyviä kuvia. "Mä en jaksa vetää käteen" :lol: