Official chatting thread in finnish!

..tut me mikään metallibändi edes olla, ja mua ei todellakaan kiinnosta paskankaan vertaa mitä joku tryy iivil metallisti tykkää meidän ulkonäöstä.

Rupee tää tukan kasvattaminenki vituttamaan, kohta lyhennee nämä vähätkin puolella.
 
Originally posted by Ziller
downfall: ttkk:lla.. kolmas vuosi käynnistyy, hyvää settiä :p
Juu, se oli vähän niinkuin tarkistelukysymys, kun siitä Chat/Off-topicin threadista arvasin jo. Itse olen tulossa sinne aloittamaan ensimmäistä vuotta juuri...
 
Originally posted by Hearse
emmäkään... pitäiskö lähteä himaan... :lol:

Ei pääse vielä, kolmelta vasta. :(
Mä muuten join sen sun kaljas eilen, käyn kotimatkalla ostamassa lisää.

Eihän tätä paskaa jaksa, helvetti soikoon. Mä myyn kaikki musakamat ja dokaan ja piikitän itteni hengiltä.
 
Originally posted by Ziller
downfall: lykkyä pyttyyn. älä dokaa itseäsi hengiltä :) sekin nimittäin on mahdollista.
Joo, vähän pelkään, että menee liiankin mahdolliseksi... :)
 
hmm, yht'äkkiä täällä toimistossa alkoi tuoksua hyvin vienosti samalta kun olutta kiukaalle heitettäessä... nuuh nuuh :)))))

lienee päävika? eipä sinänsä, on aikaisemmin ollut esim. semmoista että ilman mitään syytä alkaa suussa maistua oluelle.
 
tässä toimistossa alkoi yht'äkkiä tuoksua erittäin voimakkaasti samalta kuin paskahuussissa... nuuh nuuh.

Lomalla oleva duunikaveri (hullu) tuli tänne juomaan kahvia, polttamaan mun tupakkeja ja vielä piereskelee. :rolleyes:
 
Originally posted by Orchid
tässä toimistossa alkoi yht'äkkiä tuoksua erittäin voimakkaasti samalta kuin paskahuussissa... nuuh nuuh.

Lomalla oleva duunikaveri (hullu) tuli tänne juomaan kahvia, polttamaan mun tupakkeja ja vielä piereskelee. :rolleyes:
:lol: :lol: Minä en uskalla nuuhkia mitään, riitti, kun näin ison miehen ja hänen läpimärän paitansa..:ill: