Official chatting thread in finnish!

Originally posted by ~Zeanra~

:lol: :lol: Minä en uskalla nuuhkia mitään, riitti, kun näin ison miehen ja hänen läpimärän paitansa..:ill:

tunnen kanssa muutaman ihmisen jotka haisevat hieltä koko ajan ja usean metrin päähän... eikä suihkussa käyminen tunnu vaikuttavan mitenkään X-P
 
Varokaa kaikki tamperelaiset, eksyn luultavasti sinne lauantai-iltana. Ja sunnuntaina jyväskylään..
Onkos tampereen suunnalla muuten jotain hyvää levykauppaa? ja jos on niin missäpäin :)
Sielläpäin ei nyt oo hirveästi tullu liikuttua kylläkään. Tuskin löydän mitään paikkaa ohjeidenkaan kanssa :p
 
Heheheheh, mä oon joskus pyöriny autolla Tampereen keskustassa ja siinä lähistöllä muutaman tunnin sillä aikaa kun kansliapäällikkö oli jossain kokouksessa tms.

Kävin siellä mikäwittusenytoli-mäen päällä kääntymässä, jossain veden äärellä röökillä, ja loppujen lopuks siinä jäähallin lähellä olevalla huoltsikalla vaihtamassa Saabin ajovalon. :D
 
viikon alkua....

nevershine: vedän vittumaiset: ensi lauantai ei nimittäin sittenkään onnistu (mahdollisesti myöhään illalla, en vielä tiedä...) :-( Oli aikaisemmin sovittua systeemiä jota en vaan silloin hetken huumassa muistanut, joutuu nimittäin olemaan pääkaupunkiseudulla suurehkon osan päivästä.
 
Netta ilmoitti meidät sinne Spencer Tunicin alastonkuvaan sunnuntaina, mutta taitaa jäädä menemättä, kun se on viideltä aamulla. Eihän sinne asti jaksa valvoa, eikä silloin pääse ylös...
 
arg... mikäs suomen kielen freakshow tämä on? ;-)

tulee mieleen joku pahkasian vanha "kielenhuolollinen" artikkeli jossa kiukuteltiin kun Hyvinkään nimi ei ole "Kovinkaan hyvin".... :-D
 
Originally posted by Ziller
tulee mieleen joku pahkasian vanha "kielenhuolollinen" artikkeli jossa kiukuteltiin kun Hyvinkään nimi ei ole "Kovinkaan hyvin".... :-D
:lol:
 
Originally posted by Ziller
arg... mikäs suomen kielen freakshow tämä on? ;-)

tulee mieleen joku pahkasian vanha "kielenhuolollinen" artikkeli jossa kiukuteltiin kun Hyvinkään nimi ei ole "Kovinkaan hyvin".... :-D
Hahaha :lol: !
Itse muistan vain jonkun sanastohommelin....sarkasmi=vittuilua pellolla....