Official chatting thread in finnish!

ehdotin tuossa jo parille työkaverille että hommataan jatkoroikka ja verkkopiuhaa ja siirretään koko pirun show ulos nurtsille... naureskelivat eivätkä sanoneet oikein mitään. hannarit! :p
 
No joo, omalla vastuulla sitten....mutta pysy kaukana tuosta Hearsesta :p Minulla on erikoisvalmisteisia kärpäslätkiä loitolla pitämiseksi, jos kiinnostaa.
 
No ei toi hearse nyt nii kauheen pahalta vaikuta ;). Ja ettehän te ees tiiä mun saavutuksista:D
 
Originally posted by Hearse
Minä on ole paha.... olen lempeä, säyseä yms.... :D

milläs boardeilla kirjotat?
sukupuoli? (mies nicking perusteella, marvaan mä)
Mä heilun vähän kaikilla boardeilla ja sukupuoli on mies
 
Originally posted by Orchid
ASL? Wanna cyber? OMG! kthxbye.
Eikun pelkkä cyber....:p Heh, tuo on kieltämättä tarttuvaa..


Argh. Joskus tekisi vain mieli antaa jalalle töitä ja muksi jokaikistä eteen sattuvaa persuksille. Niin kuin hetki sitten, kun kurjaston koneet sekosivat, serveri kaatui, sotkin pyörällä kiroillen nopiasti kotio 30 asteen helteessä, matkan loppuvaiheessa alkoi sataa vettä kaatamalla ja kastuin, kompastuin mattoon, kunnes lopulta pääsin koneelle.

:( *mutinaa*
 
Originally posted by ~Zeanra~
Argh. Joskus tekisi vain mieli antaa jalalle töitä ja muksi jokaikistä eteen sattuvaa persuksille. Niin kuin hetki sitten, kun kurjaston koneet sekosivat, serveri kaatui, sotkin pyörällä kiroillen nopiasti kotio 30 asteen helteessä, matkan loppuvaiheessa alkoi sataa vettä kaatamalla ja kastuin, kompastuin mattoon, kunnes lopulta pääsin koneelle.
ja koko homma ihan sen takia että pääsisit lukemaan näitä juttuja tottakai ;-)

enhän minäkään töissä minkään muun takia käy...
 
Inssi huomenna vittusaatana...
Ja sen takia "joudun" olemaan pois koulusta (kukapa tahtoisi jättää väliin yhteensä kolme tuntia bussimatkaa Ikaalisiin...) minainakaan. Nyt töissä. Väsy? Ei ollenkaan.
 
Voi PUUHAPETE KYRPE PASKI minä vihaan tuota puhelinta. Ja kun se ei soi edes että pirrrr vaan tulululu-tulululu-tulululu. Ja hullut ja mummot ja hullut mummot vaivaa siellä mua koko ajan. Työnkuvan miinuspuoli. Onneksi sitä ei tapahdu kuin kaksi tuntia päivässä. ARRRHGGH.