Official chatting thread in finnish!

Originally posted by Ziller
orchid: miksi luvata semmoista mitä ei kuitenkaan pidä? ;-)

Aivan, siksipä sanoinkin "tekisi mieli". :)

Mutta jos sitä yrittäis. Voisi yllättyä, kun jostain kumman syystä kuun lopussa tilillä olisikin rahaa! ;)
 
Pöh. Ei rahalla mitään tee. Se pitää käyttää johonkin. Jos haluaa isomman summan säästää (eikä omaa itsekuria, kuten ei allekirjoittanutkaan) kannattaa varmaan avata toinen tili ilman korttia.
 
Originally posted by Ziller
Pöh. Ei rahalla mitään tee. Se pitää käyttää johonkin. Jos haluaa isomman summan säästää (eikä omaa itsekuria, kuten ei allekirjoittanutkaan) kannattaa varmaan avata toinen tili ilman korttia.

Jep, mulla on semmonen tili, mutta kun se on niin kirotun helppoa siirtää sitä rahaa kortilliselle tilille verkkopankissa. Mulla on vielä kaiken kivan lisäksi...

pankkikortti! (*horror-viulut a lá "shrubbery"*)

jolla voi höylätä tiliä miinukselle. :cry:

Mä oikeasti leikkaan sen kortin kohta kahtia.
 
Ei vittu, montahan vuorokautta jaksaisi tuotakin selata. Joka kerta kun johonkin nodeen menee keksii miljoona tangenttia joita pitkin voi lähteä huiskimaan. Loistava keksintö tuo e2.

ja jostain syystä olen kykenemätön pitämään turpaani kiinni siitä. Sanokaa vaan jos alkaa nyppiä ;-)

Mutta samalla kun pohditte em. fleimille sopivaa kieliasua, katsokaa "I like my women like I like my Ninja fights" ja "The Wit and Wisdom of Homer J. Simpson." Enpä jaksa tehdä linkkejä.

Örglegörgle.

Mikä on Helsingin Hevein kaliabaari tällä hetkellä? Tietääkö joku koska Rusty aukeaa uudelleen?
 
Corner Bar on hyvä ja edullinen, eipä sitä noissa muissa tule käytyä.

Imperiumi.netistä pöllitty baarilista:

(Nimi, osoite, avoinna, III tuoppi)

Corner Bar, Hietaniemenkatu 2, 15-03, 3.00 (2.30 Happy Hour)
Factory, Siltasaarenkatu 3-5
Kantis, Ruoholahdenkatu 4
Nosturi, Telakkakatu 8, 20-02, 3.80
Rock Cafe Maestro, Fredrikinkatu 52, 18-03, 3.40 (2.70 Happy Hour)
Stella Star, Helsinginkatu 21
Tavastia, Urho kekkosen katu 4-6, 21-02/03, 4.00
 
On se kumma kun ei mikään ikinä mene / mitään ikinä tule tehtyä just niin kuin suunnittelee. Tänään piti saada avaimet uuteen kämppään, mutta se venyy huomiseen. Yskänkin piti suunnitelman mukaan parantua yöllä, mutta eihän se mitä parantunut. Sitten piti lukea tenttiin, mutta tässä sitä surffataan...

Kannatan muuten tuota Corneria, ainoa baari helsingissä, missä käydessäni olin tyytyväinen näkemääni. Kaikki muut olivat vähintään hävyttömän hintaisia ja jotkut vielä lisäksi muuten vaan perseestä.

Hmm.... 600. postaus.... turhanpäiväiseen ininään tuli tuhlattua sekin.
 
G'day!

hmm.. vaikuttaa siltä että Abbie Hoffman oli aika erikoinen kaveri.

Olen jossain vaiheessa nähnyt kyllä sen Steal This Movien mutta en muista oliko se oikeussaliosio tuommoinen... sen tosin muistan että hetken sen jälkeen tuli eläteltyä jotain perusteetonta uskoa ihmiseen. Sitten luin lehdestä varmaan jotain semmoista kuin tämä operaatio Kiilaa Corolla Ojaan, mistä jampat saivatkin onneksi kunnon kakut. Kusipäät, ampua pitäisi jossei pää toimi tuon vertaa.
 
Niin, no... oikeuslaitos katsonee kännisen ihmisen jotenkin mystisesti syyntakeettomammaksi (... onko tuo edes suomea? ;-)

Joka tapauksessa suhteellisuudentaju on rangaistuksista kaukana niin kauan kuin noin selvistä tapauksista tuomitut saavat jatkaa eksistoimista tällä rakkaalla aineellisella tasollamme.