Official chatting thread in finnish!

Hellou ja huomenia. olenkos missannut jotain kun ehdin jo koulussa käydä kääntymässä muutaman päivän verran... ?
 
Ooh, joku välittää sittenkin... :lol: ;)

Arvaatko missä koulussa olen, jos sanon, että minulla oli maanantaista keskiviikkoon mennessä yksi baarikierros ja kieltäydyin kaksista bileistä? :)
 
Humm, se oli joku tekninen laitos....minä jaksa muistaa...enkä selata muutamaa sivua taaksepäin...Joissakin kouluissa on tapana myös OPISKELLA..

Tietenkin me välitämme :) *ojentaa kätensä halaukseen*


edit: jahas, kerran hippo, aina hippo...
 
heh, siis Tampereen Teknillinen Korkeakoulu vielä Ze:llekkin... :)

Ihan mukavalta paikalta vaikutti muuten kyllä, enkä varmaan ihan järjettömästi ala ryyppäämään kun on muutakin tekemistä elämässä vielä. Vähän taas vaikuttaa siltä, että tulisi hankalaa päästä porukkaan sisään, mutta saattoi johtua siitä, että olin eilen selvin päin. Laulettiin (muut lauloivat ja liikkuttelin huuliani) Dingon autiotalo (puoli tahtia jäljessä) eilen baarissa... :lol:

*ottaa käden vastaan*
 
Käytetään vain hyväksi toisen ystävällisyyttä niin...:Smug: *pöllii repun, ottaa käden takaisin ja Uhu-Stickillä hoitaa homman kotiin*

Joku, äkkiä, pelastakaa tämä threadi..:lol:
 
Kannatan tuota viimeistä ideaa. Kukaan kuullut mitään hyviä bändejä tai lukenut mitään hyviä kirjoja? :D
 
*pistää threadin silppuriin ja käärii tähteistä sätkän*

Downfall: mää oon lopettamassa tupakin polttoa. :)
PÄH, mitä mä puhun?! Mä lopetan. Eiku, äh, lopetin.

Ja hei! Mä tapoin eilen mun pankkikortin. Mulla on tili 422 euroa miinuksella, yay!
 
Orhcid: Mites nyt noin kävi ja onko näillä kahdella tapauksella jonkinlainen syy-seuraussuhde? :)

Pitäisi varmaan itsekkin lopettaa polttaminen, mutta kuitenkin pohjimmiltaan ei halua lopettaa, joten ei varmaan mitään hyötyä yrittääkkään tosissaan...
 
Teidän pitää hankkia joku toinen pakkomielle tupakanpolton tilalle. Tukusta miljuuna säkkiä merkkareita vaan ja niitä jäystämään.

Tai sitten voisitte kasvattaa selkärangat ;-)
 
Mutta kun se on NIIN hyvää!... :lol:

Kokeilin joskus suolapähkinöiden syöntiä, mutta totesin että niihin uppoaa sama rahamäärä eivätkä ne tuota sitä samaa nautintoa... :lol:
 
Hehe, ei niillä keskenään mitään syy-seuraussuhdetta ole, mutta pientä vastaavuussuhdetta kyllä löytyy. Rupes ottaa päähän kun aina on rahat loppu (sen takia tapoin sen pankkikortinkin), ja ajattelin kokeilla tuota tupakoinnin lopettamista ihan huvikseni, kun näin "7 Dying Trees"in threadin Öpäth boardilla. :)

En mä nyt mitenkään hampaat irvessä -tosissani ole lopettamassa, mutta ihan hyvin tää menee kun eilenkään en polttanut kuin kaksi röökiä, eikä tehnyt edes tiukkaa. Toinen niistä vieläpä maistui pahalle. ;)
 
Joo, pysyy mullakin viikolla siinä muutamassa tupakassa per päivä. Nyt tietenkin voi asiat muuttua jonkun verran kun meni kouluun... :D

Se pankkikortitta oleminen auttaa mielestäni jonkun verran. Ei sitä ihan joka päivä lähde sinne pankkiin jonottelemaan, kun ei se kivaa ole (tänään taas edessä...).
 
Siis kyllä mulla automaattikortti on, mutta nyt loppui toi miinukselle höyläily. Pitää ostaa haitsu, pari peltiä, Trigger-to-MIDI converter ja ääh vaikka mitä.
 
Joo joo, mä leikkasin pankkikortin kahtia. :)
Mulla oli nääs kaks korttia, toi toinen (automaattikortti, jolla siis voi vain ja ainoastaan nostaa fyrkkaa seinästä) on vielä toistaseks ehjä. :D

Niin, mä ajattelin, että kun ei tuolla rahalla hirveästi studiossa budjailla, niin ostanpa triggerit ja läpyttelen kannut nauhalle treenarilla. Kilkuttimet ynnä muut härpättimet sitten siellä studiossa.

TAI, nauhotan kaiken treenikämpällä ja sitten vaan kaikki peltien iskut korvataan Drumagogilla tai Sound Replacerilla hyvillä sampleilla.

Ja ette rupee avautumaan että "tossa ei oo fiilistä" tai "ei tule sydämestä". Mä oon perkele soittanu rumpuja vuoden, mä en jaksa mennä sinne studioon paineen alaisena hikoilemaan ja tuskailemaan "vittu, kohta loppuu studioaika, ja mä en pysy ton klikin mukana!" :)

edit: niin joo ne tomien (ja kaikkien muidenkin rumpujen) samplethan me voidaan nauhottaa siellä studiossa ite, että tulee just semmoset kun halutaan.

Täytyy tässä kattella ja kartoittaa eri vaihtoehtoja...