Official chatting thread in finnish!

No vittu menee taas pelkäksi opiskeluksi. Ensi viikolla ruotsin ja englannin suulliset tentit, tee niihin molemmista 30-sivuiset tehtävämonisteet ja sitten lue 14 kirjaa läpi, tee YO-vihkoja ja kuunteluita ja aineita vittu niin että aivot nyrjähtävät.
 
Itselläni menee tämä päivä töiden jälkeen siihen että roudaan tyttöystäväni tavarat jyväskylään kun se muuttaa/muutti sinne opiskelemaan taidehistoriaa...
 
Jahas, kotiinmenon aika taas....ilta taitaa huipentua Gladiaattoreiden uusinnan katseluun ja jukurtti-banaani-lastujen syöntiin...

someone please shoot me
 
Jep, mutta kyllä se bensakin maksaa. Lähinnähän se pointti taitaa olla, ettei pahemmin nähdä viikolla...
 
Originally posted by Ziller
Ensi viikolla pitäisi varmaan katsella sitä takaisin herwoodiin muuttamistakin jossain vaiheessa. prkl. Missähän vaiheessa sitä ehtii. Kouluunkin varmaan pitäisi mennä.

Joo... Mä vein suurimman osan tavaroistani tänään jo Herwoodiin... Kone jää porukoille vielä viikoksi, mutta kyllä se pitäisi jo pois täältä päästä... Hajoaa pää ÄÄ ÄÄÄÄÄ!!!

Ja tuota. Kattellaan koululla sitten joskus.
 
@Downfall : Toivon todella että teille ei käy niinkuin minulle... Tyttöystävä muutti Kankaanpäähän opiskelemaan... Niin, ja sitten se "tajusi", jotta onpas se kaukana, että mitä jos keskityttäisiin ihan omiin elämiimme... Ei ollu/ole hirviän kivaa... Mutta paskaaks tässä. Läif göys öön.
 
Originally posted by DotNoir


Joo... Mä vein suurimman osan tavaroistani tänään jo Herwoodiin... Kone jää porukoille vielä viikoksi, mutta kyllä se pitäisi jo pois täältä päästä... Hajoaa pää ÄÄ ÄÄÄÄÄ!!!

Ja tuota. Kattellaan koululla sitten joskus.

Joo ehrottomasti. Oletkos vielä katsellut mitään pilekauden avajaisia joihinka olisit menossa?

Mä en ole vielä edes päättänyt mitä kursseja ottaisi syssylla :)

Ai niin ja olen tällä hetkellä hortsalla kännäämässä että jos olet maisemissa niin tänne! Tai vähintäänlkin irkkuun illalla, ei eilen tainnut juuri teikäläistä näkyä?
 
Varmaan pidetään jonkinnäköiset omat pippalot, mutta ota mut mukaan johonkin teekkaririentoihin, jos olet menossa... Täytyy varmaan tutustua ihmisiin sielläkin ;)

Mä olen jotain kursseja kattellut, maanantaina kello 9 kouluun... RRRRrrrkele!

Eilen... Hhhmmmm... Tota, taisin olla melkoisessa tuubassa. Jo perinteeksi muodostuneen tapani mukaan juoksin (ilmeisesti) neljä (tai kaksi, ei muista) ST1sen sitä hintakylttiä päin... Se on ihan hauskaa...
 
On tämäkin aihe alkanut elämään omaa elämäänsä... guud, veri veri guud.

Kuka nyt Kankaanpäähän menee opiskelemaan? Olisi vaivautunut edes tänne Lännen Helmeen, Poriin saakka.





Juu juu olen väsynyt.
 
Sinä ja sun lännen helmet, Deth. :p

Kaikki täällä valittaa koulusta jne. mutta tiiättekö mitä? Minäpä en. Mulla kun ei ole koulua EIKÄ töitä. Repikää siitä huumoria prkle. :mad:

:zombie:
 
:eek:

Tuosta pitäisi kyllä ilmoittaa jo johonkin laitokseen! :lol: Ei kukaan oikeasti halua herätä ennen kahdeksaa nettiin mennäkseen, eihän? Ehkä soittamaan kitaraa, muttei nettiin! :rolleyes: