Official chatting thread in finnish!

Jumangegga. Muutto lähes jo suoritettu, kohta voisi alkaa opiskella. Kunhan ensin käy huonekaluliikkeessä tuhlaamassa loputkin rahat. Kyllä varmaan talvella sitten harmittaa kun suuta kuivaa ja kukkarossa matti (matissa syöpä).

Enpä muista oliko in flamesista koskaan mitään puhetta... sainpahan vaan sen rerouten vihdosta viimein kun se kauppaankin tuli. Taas tuin suurta levy-yhtiötä pennosillani. Onneksi levy sentään tykittää aivan pimeesti. Ögl.
 
Yääh.

Mielipiteistähän voi vain ja ainoastaan kiistellä. :) Mut emmä jaksa. Lyhyesti sanottuna: ei toi In Flamesin uusi (nykyinen, Jester Racen jälkeinen) tyyli iske.
 
Mun kämppiksellä on kanssa tommosta nuhanpoikasta ilmassa... Joo... Ja tänään *pieni* (siis oikeasti vain pieni) karpula oli aamulla.
 
Hömpsistä vaan kaikille!

päivittelin tuossa juuri tuota kotisivuamme jonkun verran, että käykääpä kurkkaamassa jos nappaa ollenkaan... :)
 
Dotnoir: Niin joo, kyllähän senkin voisi sinne pistää... paljonko maksatte? ;)

Kattelen seuraavan päivityskerran yhteydessä.

Orchid: Taas vähän lisää rumpukuvia... :)
 
Mun piti eilen vielä valittamani ettei täällä ole kuin vanhoja tätejä täällä koulussa, mutta eihän se pidä paikkaansa. Näin pari tuntia sitten sellaisen LÄÄH-DROOL-SLURP-hippitytön ettei ollut mitään rajoja. Aivan uskomaton.
 
Emmä niistä tiedä. Pirkka sano että sitä voi kyllä luukuttaa 150W.lla vahvarillakin helposti täysiä...
...Ohmeja pystyy muuttaan. Siellä on sellanen vinkeä katkasija.
Se on mulla kahdeksalla ohmilla monona. Sitten sen saa stereoks.
Tulisko siittä sitten 32 vai kuustoista emmä saatana tiä...