Official chatting thread in finnish!

Joo mä kattelin... liian pieniä! Liian vähän! :)
Heh, pistä taas kerran se mailiosoitteesi niin lähetän kaikki ja alkuperäisessä koossa (1024x768)...
 
Originally posted by ~Zeanra~
Hammaslääkärit on syvältä :yell: (teinianarkisti iskee)
Vetikö joku sulta hampaan.. vai sorkkiko vaan poralla?

mä en edes muista koska olen viimeksi ollut hammaslääkärissä. Vahvassa syljessä on puolensa.. kiille on semmoinen ettei rei'istä tietoakaan. Toisaalta hampaat tuppaa tummumaan, mutta siitä selviää kun hariaa kiukulla.

Hmm.. itse asiassa edellinen kerta taisi olla n. 3 vuotta sitten kun viisaudenhampaat kiskottiin.
 
AAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrgggggggggggggghhhhhhhhhh... Vittu mä inhoan karpulaa... Eikö... Karpula on asiaa... Saatana... Tiedättekö muuten, jotta nokian 3310ssä on hyvät lento-ominaisuudet... Ainaskin toistakymmentä metriä lensi hienossa kaaressa (tosin oli hieman pimeää, enkä nähnyt tuota juuri kehumaani kaarta, mutta lensi kuitenkin...)
 
Originally posted by Ziller
mä en edes muista koska olen viimeksi ollut hammaslääkärissä. Vahvassa syljessä on puolensa.. kiille on semmoinen ettei rei'istä tietoakaan.

Hohoo, oikein! Sama täällä, eipä näy reikiä.

Muistelen lukeneeni jostain, että se on joku (harvoilla onnekkailla yksilöillä) syljessä esiintyvä entsyymi, joka sitä reikiintymistä estää, mutta en ole tästä aivan varma.
 
Originally posted by DotNoir
AAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrgggggggggggggghhhhhhhhhh... Vittu mä inhoan karpulaa... Eikö... Karpula on asiaa... Saatana... Tiedättekö muuten, jotta nokian 3310ssä on hyvät lento-ominaisuudet... Ainaskin toistakymmentä metriä lensi hienossa kaaressa (tosin oli hieman pimeää, enkä nähnyt tuota juuri kehumaani kaarta, mutta lensi kuitenkin...)
Aloitit sitten opiskelun, vai? :)
 
Joo... Tuli opiskelut aloitettu. Jospa pitäisi ensimmäisen kännivapaan illan tänään... :) Puhelinkin toimii pirun hyvin, niille vain täytyy osoittaa, kuka on isäntä ja kuka renki (älkää kysykö... :D ) Jeps, täytynee lähteä kotiin nuokkumaan...
 
Mullakin tuo 3210 on yllättävän hyvässä kunnossa siihen nähden kuinka paljon sitä on heitelty ja kaatuiltu päälle baarissa...

Salkkarit alkaa! :)
 
Oh, Torgoth kunnioittaa meitä käymällä täällä :eek: :worship:

Ziller: Ei ne mitään porannut tai muuta, mutta kun minulla on raudat, ovat olleet jo viimeiset kuusi vuotta, ja vituttaa kun eivät voi ottaa niitä pois. Olen kahden vuoden ajan jo kysynyt, että milloin olisi mahdollista vapautua piinasta, niin ne vain jotain mumisevat, sanovat että pitää vielä odottaa ja sitten suurella hymyllä toteavat, että sitten sinulla mitä valloittavin hymy. Vitut. Alahampaat ovat kuitenkin kuin turpiin saaneella.
 
~Z~: Kuullostaa varsin vittumaiselta, mutta vaihtoehtokin on vittumainen. Mua ainakin harmittaa se, ettei kersana etuhampaita oikaistu, nyt yksi niistä sojottaa aika härössä kulmassa.
 
Njooh, mutta olisivat voineet alahampitkin laittaa samalla...*mutisee* Huoh, parempi olisi ottaa pois ennen kuin muutan muualle ja tulee hoito maksulliseksi.
 
Mun pitäisi mennä viisaudenhampaan kirurgiseen poistoon. Ne poraavat sen ensin neljään osaan halki/poikki&pinoon ja sitten kampeavat jollain lusikalla palaset pois.

Ei oikein ole inspannut varata aikaa.

Pahintahan on että ei se hammas ole edes kipeä. Saisi olla siellä. Mutta kun siinä ON REIKÄ!!!! Ja tietty semmoisessa paikassa ettei sitä pysty peseen eikä paikkaan. Jossain tollai irtoinaisen ikenensuikaleen alla tms. No jos se reikä pääsee etenemään tarpeeksi niin siitä poistosta tulee jokseenkin hankala ja BLAH.

Voi elämän laatua.
 
Hei Nevershine on hereillä. Jos tätä luet niin ei musta kyllä välttämäti oikein olisi soittelijaksi. Jokseenkin väsähtänyt olo. Tosin käymään voit tulla jos ei o muuta tekemistä. Mutta ei nyt vielä muutamaan tuntiin kun oon täällä koululla.