Official chatting thread in finnish!

Originally posted by DotNoir
Jätkä oli jumalauta toissapäivänä "kipeä" ja nyt jossain saatanan Riihimäellä...

Tämähän on kuin jostain huonosta romanttisesta komediasta, semmoisesta jossa toinen osapuoli elää vaan ihan viattomasti ja toinen näkee siitä 5% ja tulkitsee heti että sitä petetään ;-)

Olin kipeä kun soitit... olin myös viikonloppuna kipeä, mutta kun tuo reissu oli sovittu 2kk sitten ja muutenkin kriittinen niin... :)

Joutunen korvaamaan huonon käytökseni lähiaikoina... ensi viikolla voisi katsoa vaikka olvijuoksun jatkoja, sitten torstaina olisi spinnin jotkut bileet jossain ja saunalla sekä perjantaina kv-menoa, jälleen saunalla. Otetaanko kaljaa?
 
Torstai on huuuuuono päivä, ei pysty... sorppa :D Joo, minähän olen tunnetusti tunnettu sairaalloisesta mustasukkaisuudesta ja kaikesta muustakin vähemmän mukavasta "kyylä"-toiminnasta, jotta olisi paras tottua! Ni! ;) Ei vaa, mä olen itsekin olut kipeänä jo pari viikkoa, että voi olla ehkä ihan hyvä ettei lähdetty keksiviikkona mihinkään... Mutta, katsellaan mitä aika tuo tullessaan.