Official chatting thread in finnish!

Ja huomenta... Javaa... Ihanaa, mä väännän vielä pelkkää C++ssaa... Mutta eiköhän toi jaava tuu mukaan kuviohin jossakin vaiheessa, kun meinaan ohjelmistotuotantoa lukea... No kattellaan.
 
Huomenta. Helvetti, olin aamulla lähdössä kahdeksan aikaan kouluun, ku tuli mieleen vilkaista lukujärjestystä, koulu alkaaki kymmeneltä! Voi vittu, että vitutti turhaan herääminen, toisaalta oli aivan mukava vetää vielä reilu tunnin tirsat. No, nyt pitää sitte oikeasti lähteä, taas neljään asti hauskanpitoa, perkele.
 
No joo... Mä lähdin yhdeksän aikoihin kouluun, vaikka koulu alkoi kahdeksalta... En mennyt luennolle sitten ollenkaan, vaan tulin tännä hengaileen... Seuraava luento alkaa neljältä... Että joo...
 
Tursajaiset ois tänään, mutta valuuttapolitiikka ei kestä enää yhtään baarissa käyntiä. No, onhan tuota tullu yhdesti jo käytyäkki kolmen kuukauden sisään, viime perjantaina CMX:n keikalla. Tuli tolloiltua riittävästi, että vois taas seuraavat kolme kuukautta pysytellä kalsakännien kauniissa maailmassa.
 
Koulun parkkiksella pyörii olvijuoksut.. mälsän näköistä toimintaa tänä vuonna, ei oikein tsemppiä.
:) Ihan hauska idea, mutta kai ne siitäkin ovat tajunneet veloittaa hyvän summan rahaa... Aika älytöntä ajatella, että baarikierros saattaa maksaa 12€ + kaljat, puhumattakaan koulun kellarissa ryyppäämisestä...

Saattaa osallistuminen näihin jäädä vähän vähille, tai muuten ratkeaa budjetti!
 
No lienevät aika turhia jossei halua kännätä suuressa joukossa. Siellä voi ainakin törttöillä rauhassa :)

Ei mutta tuo hämeenkadun apro on kyllä oikeasti tosi rules. Olin viime vuonna ja suoritin merkinkin. Laulettiin paljon. Loppubilepaikan bussissa viereiset kadettikoululaiset lauloi jotain marsseja, ja sitten kun kaverin kanssa liityttiin joukkoon, alkoi meno ratketa käsistä. Laulaminen ei mulla kuulemma loppunut edes Rustyssä, vetelin kai sielläkin jotain marsseja :) Merkinkin hukkasin kun olin niin vitun kännissä, mutta kivaa oli.
 
Huomenia... Me päätettiin kaverin kanssa mennä Tammerkosken Improlle ;) Ko liput on halavemmat... Saatanan pihejä jätkiä ollaan, mutta siellä on Freukkarit ja Sere esiintymässä loppupileissä... Bisseeee, siideriiii... Whooooohou!
 
Huomenta. Vielä ois 7 tuntia koulua tälle viikolle, joista viis tänään, aika väinö alkaa olla. Krapulakin alkaa taas helpottaa, kun sai vähän sapuskaa mahaan. Kämppis ei ole edes vielä herännyt, heh. Taisi sillä olla raskas ilta. Helvetin amatöörit, yhden illan juomisen jälkeen ei kyetä kouluun, meikkis on mennyt kolmen vuorokauden kooman jälkeenkin kouluun, silloin tosin oli pakko, kun oli koeviikko.