Official chatting thread in finnish!

Koe meni sitte niinku saatto arvatakki, hah. 20 minuuttia paperin tuijotusta ja pois. Kilju maistuu taas hyvälle, sääli ettei ens viikolla voi vielä tähän aikaan ruveta kuppia ottamaan, ku on itellä ajovuoro, vittu. Helvetti, tulis jo ne tuet, niin vois harrastaa muutaki ku kalsarikännäämistä (vaikka se nyt onkin ryyyppäämisen jaloin muoto) ja sais laittaa tilauksen fireboxille, ettei tule kaikkia rahoja juotua.
Tuli viime yönä otettua kiitettävät 11 tunnin yöunet, silti väsyttää vitusti, ei se vanhuus tule yksin... Vaikka eikö sen pitäny mennä niin, että vanhana nukutaan vähemmän?
 
Voi vitti! Eilen bommarit, tuli vittuiltua noin kaikille ihmisille, jotka käveli vastaan... Niin, ja uuteen nousuun... Vitti, kun maistuu kalja hyvältä :D :headbang:
 
DotNoir:Heh, arvelinkin että saatat olla tänään ainakin aamusta vähän huonossa lyönnissä... :)

Itse olin vain kiltalaistemme pohjilla (selvinpäin)... en viitsinyt lähteä kiskomaan kun on töitä tänään. Ilmeisesti porukkaakin oli hyvin. Ainakin haalareita näkyi kun ajelin hervannan läpi kotimatkalla... :D

Muistatko mitään bändistä? ;)
 
Joo ei joutunut bommareihin menemään, onneksi. Sen sijaan joutui koeajamaan uuden Rustyn... ja hyvältähän se vaikutti. Ainoana rikkana rokassa oli se yksi ihan vitun känninen ruma ämmä joka tuli siihen jotain murisemaan kun koitettiin pelata pilistä. Lauloi kai horstin kanssa jotain biisiäkin siellä kapakan puolella, kuulemma aika humoristisella tyylillä.

Lauantai olikin sitten vitun rules: Conan-iltamat! Ensin jonkin aikaa kuunneltiin soundtrackia ja pelattiin kuusnepalla Barbariania, sitten alettiin katsoa Conan the Barbariania:

Conan Drinking Game:
Aina kun jokin seuraavista asioista esiintyy ruudulla, huuda "crom" ja juo!
  • Conan puhuu
  • Käärmeitä
  • Ratsastusta
  • Joku kuolee (tuplat jos pää irtoaa)
  • Muu ase kuin miekka
  • Yliluonnollinen tapahtuma
Oli noita muitakin muttei jaksa muistaa.. mutta että semmoinen setti. Ekan leffan jälkeen lähti tietysti Conan the Destroyer.. muistaakseni siinä vaan kukaan ei jaksanut enää pelata :)

Basil Poledouris -hattutempun täydensi sitten Starship Troopers, mutta lähdin kesken pois kun piti aamulla autoilla :-(

Ai niin, sain myös sohvan lauantaina. Sohvat rules.

edit: Tämänkin olin unohtaa: Thulsa Doom on sitten tästälähin Kalervo Kummola. Älkää kysykö :)
 
:lol:

No? Millaista oli? Ja kuka sanoi, että tungin sinut pakaroiden väliin...;) Haluatko, että lähetän kuvan sinulle? Pääsisit itsekin oikeaan tunnelmaan..

:lol: Okei, nyt lopetetaan, minä aloitin joten voin myös lopettaa, kohta pitää kuitenkin kotio kadota..
 
Originally posted by Hearse
etusivulla on linkki meidän ruotsin matka kuviin "Bengtsfors - 2000 Decibel" :D


Äääh, prkl. Pitikö sen Annan se suoraan linkittää. Olisi kopioinut ne keikkakuvat sieltä omalle servulleen tai jotain. Menee meidän bandwidthiä, pärkkäle!! :(

Ja noita meidän pönnikuviakin on siellä. ÄÄH.