Official chatting thread in finnish!

...Niin ja jos ne rupeaa käymään liian tutuiksi, niin voi vaikka seistä kätensä päällä niin kauan, että se puutuu, ja käydä vieraissa...
 
Originally posted by nevershine
Siellä boardilla sanottiin Markoa jo jumalaksi. Tästä ei hyvä seuraa sanokaa mun sanoneen....
Ai. Siis tarkoitatko nyt mahdollisesti TÄTÄ VIESTIÄ:

Originally posted by Satori
What a great fucking tune, unreal. Farmakon are pretty much at the level of Eventide, but with better vocals (Marko is clearly a GOD!).
Satori
Höh. Pitäishän sun nyt mut niin hyvin tuntea etten MINÄ ole taipuvianen mihkään suuruudenhulluuteen tai egoismiin. Pyh.





:loco:
 
Originally posted by Windom Pearl
Ai. Siis tarkoitatko nyt mahdollisesti TÄTÄ VIESTIÄ:
No, kun ottaa huomioon, että kommentoija oli Satori, lauseen painoarvo laskee aika reippaasti... :p

Oletkos marko käynyt siellä osoitteessa missä sinun piti käydä? :)
 
Ihan muistin virkistämiseksi:

Hesperian sairaalan päivystyspoliklinikka
Välskärinkatu 12, Helsinki, puh. 09 - 4716 3621

- voi tulla mihin aikaan vuorokaudesta tahansa, ensisijaisesti helsinkiläisille
 
Voi jumalautasaatana mun oma kaunis ihana piinativoli-mailiosoitteeni tulee maksulliseksi marraskuun alussa. Ei käy. Pitää hommata uusi. Ja mistä muka saan yhtä hyvän? Justiinsa ne mulkut kehitti sinne uuden käyttiksenkin, joka on raskas mutta ah niin hieno ja käytännöllinen. Tämä on raskas isku tämä.
 
Levyt tuli. Ei vielä pahemmin oo ehtiny kuunnella muuta ku Tenhiä, mutta se ainakin on aivan hyvä.
Tilasin äsken diktaattorilta de Saden 120 Sodoman päivää ja sen kuka-sen-nyt-onkaan-kirjottanu "Pane Mua", joka ainaki elokuvana oli aivan loistava.
Tuli ensimmäistä kertaa kuittia kassaneidiltä, ku kävin kiljuvehkeet hakemassa, muija naureskeli, että meikkis on leipomaan rupeamassa, hah.
Jees, rupeais kokkaileen mikroperunoita ja sen jälkeen väsäileen kiljua. Helvetin moisia projekteja, taidan oottaa kämppiksen kaveriksi kuorimaan sitruunoita.
 
Originally posted by Windom Pearl
No mä jo kattelin jotain noita myownemailin juttuja, mutta kun se on niin paska sivusto, kiukutelee koko ajan ja bugaa ja siellä on jotain ihme homojen treffimainoksia.
Sillähän minä vähän tarkoitinkin... :)
 
Voi perkele! Tuo saatana paska Sonyn cd-soitin ei sitte soita Tenhin airut:ciwiä ja WeltenBrandin levyä. Eipä ole ainoat levyt joita se ei soita, kohta on vähemmän niitä joita se soittaa, ku niitä joita ei. Ihme värkki, saattaa soittaa levyn monta kymmentä kertaa läpi ja sitten yhtäkkiä päättää, ettei enää ikinä soitakkaan sitä.
 
Marko: Jotenkin kummasti tuli mieleen tuota keskustelua lukiessa että tilanne kaipaisi hortsan väliintuloa :) Tuommoisessa konsensus-tilanteessa antin virallinen kanta asiaan piristää aina.