Official chatting thread in finnish!

Koe tehty, siihen meni 25 minuuttia. Laskeskelin, että jos kaikki mihin vastasin, on oikein(tuskin), niin saan just sen 9 pistettä, joka vaaditaan läpi pääsyy, hah. No, ainahan sitä voi uusia...
Perkele, pitäs käydä joskus uusimassa kaks koetta, jotka meni viime vuonna hylkyyn, mutta ei vaan oo saanu inspistä lukemiseen. Onpa kumma. No, jos niitä viikkoja sais kerättyä jostaki muualta.:rolleyes: Keskiviikkona ois matikan koe ja torstaina aaltoliikenopin koe, saa nähä miten niitten kans käy. Pitäs varmaan niihin yrittää hikittää, mutta tuskinpa se onnistuu, onneksi on ens viikko lomaa, niin saa taas nollata pään kaikessa rauhassa, heh.

Originally posted by Downfall
Aika hyvä kaljamainos:

http://www.peltonen.com/tasteless/video2/endlich-dicht.mpeg

:D
:lol:
Itseasiassa ollaan jätkien kans suunniteltu meikkiksen kiljulle vähä vastaavaa mainosta. Pikkusiskon äijällä on videokamera ja sillä on kuvattu ennenki kaikkea yhtä fiksua, esim. "Kuinka ajat turvallisesti kännissä". Oli kyllä aamulla aika karkeaa katsottavaa, heh.

Täh? Mihin minä nyt olen menossa? *raapii päätään* Pitääkin vähän katsoa, mitä tuo toinen puoli minusta touhuaa..

Pöh, pärkele minulla mitään rahaa ole, olen lauantaina Turkuun menossa Satyriconia katsastamaan ja sinne menevät rahani :( Ja sitten seuraavat pennit menevät säästöön uutta Opethia varten.

Voi vittu, tähänkö tää taas on menossa? Pitäis muka kaljaa kaataa? Hä? Kaikki vaan Valkeakoskelle, majapaikkaa ei luvata, mutta hyvä, korjaan, saatanan hyvä meno :headbang: :headbang:

Helevetin perkele, Satyricon ois Jykylässä perjantaina, mutta en saanu sieltä majapaikkaa(epätoivoisesta kerjäämisestä huolimatta tai siitä johtuen), enkä kuskia sinne ja takas, vittu. Ei sitte mennä kattoon.:mad:
Huomen aamulla matikan kokeet, pitää vissiin lyödä kone kiinni, jos sais edes vähä kerrattua niihin. No, ei sekään tunnu oikein aina auttavan, ku sitte tuijottaa vaan töllöstä paskoja ohjelmia ja lueskelee muita kirjoja.

Originally posted by nevershine
Vittu, kaljaa, VITTU!!!
*multipleglunk*
Ahhh...
Lidl ON halpa.
Kohta saunaan prkl.
Helvetti! mulle kanssa! :)

Kävin tuossa juuri kämpillä vähän tykittämässä. On se valvestate vähän parempi kuin bassovahvari jossa on metal zone, vaikka on jälkimmäisessäkin oma viehätyksensä... :headbang:

Pooh. Eksyinpä minäkin taasen humalaisten immeisten maahan, onneksi ihan vähän vaan. Kaverin dippatyötä oli ihan pikkuisen pakko juoda. Soittivat vielä kaiken lisäksi kantristarissa (cupolassa, sirkuksessa, whatever) ihan kohtuullisen hyvää muzakkia.

Plaa. Eikä edes ole paha mieli koskapa en maksanut itse muuta kuin 2 € sisäänpääsyn. n_n

Matikan koe tehty, kaippa se läpi menee, vaikka tuskin siitä kakkosta parempaa voi edes toivoa. Oli mukava pääkallokeli, aamulla sato ensin vettä ja sen päälle lunta. Kaikissa risteyksissä oli jälkiä ku tyypit oli ajellu vähä pitkäksi, heh. Rantakadulla neljänkympin rajotuksella kaikki körötteli kahtakymppiä, ja vielä älysivät pitää kunnon turvavälit, ihme.