Official chatting thread in finnish!

Eipä tuo täälläkään mikään virkeä olo ole, mutta pitäs vielä jaksaa kattoa Farscape...
Loma suunnitelmatki tuli selväksi, huomenna kuppia Raahessa, ylihuomenna kuppia Haapavedellä tai Kärsimysmäellä ja sunnuntaina Hellsinkiin kupin ottoon. Siellä sitten nonstopkänni näillä näkymin torstaihin asti ja sama homma käänteisesti.

.. muu kuin se että se rules? :)

Elokuvataiteen historiaa, elokuvamusiikin samaten, sanokoon ahdasmieliset kriitikot mitä tahansa.

Siinä vaan on se jokin. Isäntämäinen asenne :) Hankala kvantifioida.

DotNoir: "Elämä" -kohdassa vaikutti vielä hyvältä, mutta lisämääreiden perusteella et halua tätä kappaletta.

Mutta huomenta nyt kuitenkin, ja vielä varsin hyvää kun ei ole vakavastiotettavaa kouluhommaa tänään olleskaan, ainoastaan yhtä harkkatyötä ja sitäkin tehdään mun kämpillä :)

Loma alko. Nyt vois ottaa pienet kauneusunet, että jaksaa illalla tenutella. Saa nähä tuleeko sitä baariin asti raahauduttua, on kyllä sen verran kylmä ilma, että ei nappais ainakaan jalan lähteä kaupungille. No, jos luokkakaveri tulee ja kämppis lähtee mukaan, niin raskii mennä taksillakin tuon parin kilometrin matkan, heh. Jos olisin järkevä, niin maksaisin nyt ens kuun vuokran, kun vielä on rahaa. Hellsingissä menee kuitenkin kaikki rahat, aivan sama paljonko sitä on. Mutta milloinpa minä järkevä olisin ollut.

Ostetaan:
Sieluja. Soita heti, 666-TEH-DEWUL. Maksu suoritetaan maanpäällisenä onnellisuutena, sielun kunnosta riippuen (riutuneet taitelijasielut älköön vaivautuko).

@Orchid, kukaan ei vastannut tuossa numerossa. Mä voisin kyllä hyvin sieluni myydä, kun ei sillä ole tähänkään asti tekemistä ollut... Hearse, paljonkos sä pyydät tuosta hyvältä kuulostavasta elämästä? Voisin tarjota aika paljonkin... Niin, syy tähän minun itsetutkisteluun on se, että tajusin kolmen aikoihin yöllä, että olen seurannut kolme!!!!! (3!!!!!!!!!!!!!!!!) tuntia jotain saatanan TV-khattia... Ei helvetti! No, ei tässä muuta, varmaan vieroitusoireita, kun ei oo tullu kaljanpaskaa juotua melkein viikkoon...
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
No, taidanpa olla tänäänkin ihan (kohtuu) selvinpäin...