Official chatting thread in finnish!

Oli kyllä myös absurdi lauantai, ei siinä mittään... Olin ottamassa kuppia erään herra A. Virtasen seurassa, basisti myös. :headbang: Tunsi muuten Farmakonin, kun laitoin tuleen, se katto vähän aikaa sitä nimeä ja kuunteli musiikkia, sitten kysy, jotta "onks tää Farmakonia? Täähän kuulostaa hyvältä." Ei siis ollut aikaisemmin kuullut musaa, mutta tiesi bändin. Että semmosta.

Originally posted by DotNoir
Oli kyllä myös absurdi lauantai, ei siinä mittään... Olin ottamassa kuppia erään herra A. Virtasen seurassa, basisti myös. :headbang: Tunsi muuten Farmakonin, kun laitoin tuleen, se katto vähän aikaa sitä nimeä ja kuunteli musiikkia, sitten kysy, jotta "onks tää Farmakonia? Täähän kuulostaa hyvältä." Ei siis ollut aikaisemmin kuullut musaa, mutta tiesi bändin. Että semmosta.

Tä vittua?
Örg. Huomenta.

Perjantai oli ihan HULLU päivä, I tells you!
Mä olin jo henkisesti täysin latautunut rauhalliseen viikonlopun viettoon ihan kotosalla, kun puoli neljän aikaan ison pomon sihteeri tajuaa, että

- "Hei, meillähän on noi juhlat täällä, ja sinne tartteis joku vaksi saada vastuuhenkilöks niinku aina, et voisko teistä joku jäädä?"

- "Joo, Mikko on lomalla ja Hebe lähti jo kotiin, eli kaipa mä sitte jään."

- "No hyvä hyvä.. jäätkö töihin töihin ja otat rahaa vai tuutko juhlimaan?"

- "No, se on laitonta, jos te maksatte mulle palkkaa, joten enköhän mä ihan viinapalkalla pärjää."

Ja menihän sitä ihan mukavasti - sain vielä kellokortin saldonkin reippaasti plussalle! Kohtahan mä voin jäädä kuukauden lomalle ja loppuu tämä sivarihomoilu!

Viivekrapula...pörr...

Satyriconin keikka oli...hmm..ööö...:lol: Ensinnäkin siellä piti olla kaksi muutakin bändiä, mutta siinä ulkona jonotellessa sisäänpääsyä kuultiin, että yksi on peruuttanut..."No, ei voi mitään, olisi se ihan kivaa ollut kuulla heitä" ajattelin. Päästiin sisälle, lonkeroa toisen perään, aika kuluu, vieressä istuva vaasalainen hemmo kertoo, että toinenkaan bändi ei pääse soittamaan, keikkabussi ajanut ojaan. No vittu, nyt alkoi sitten jo kiroilu...no, pääesiintyjää sitten vain odottamaan...klo 23 niiden piti soittaa...kello 23, ei mitään...kello 24...ei mitään...kello 0.30, joku tulee lavalle *gasp* Aijaa, se olikin valomies...Vähän vaille yksi kuitenkin lettiheepot alkavat soittaa ja ihan kohtuu keikka kaiketi. Selvisin jopa klo 5 aamulla kotio.

Ei ollut aikomustakaan :p

Yhdelle kävi aika kehnosti, päästä tuli verta ja hirveä nippu verisiä papereita ympärillä, joku oli ilmeisesti humauttanut lasilla päähän :(

Originally posted by DotNoir
Mulla on huomenna tentti ja saatanan perkele, kun ei saa luettua siihen... ***tu! *****na! *****le!!! *******ta!
Joo, ja mulla oli tänään titepk:n tentti. No, toivottavasti pääsin läpi... :D

Jos kirjoitit täysin, kuten prujussa lukee, niin pääset läpi... Muussa tapauksessa kannattaa aloittaa iltarukouksien lausuminen. tolla osastolla tuppaa olemaan semmonen käytäntö, että vastausten pitää olla jotakuinkin suoraan prujusta. Mä sain kakkosen titpksta, vaikka vastasin kysymyksiin "oikein", siis tiesin mistä kirjoitin, mutta kun ei löytynyt prujusta samaa tekstiä...

Koje onnellisesti (MUAHAHAHAHAAAA - HUUTONAURU...) ohi... Menihän se paremmin, kuin ajattelin, mutta en kyllä tiedä, mahtaako siitä läpi päästä. Eli siis vitun hyvin... Ja sitten lomalle...

Rankkaa....

Niin se sarja kertoo kolmesta miehestä ja kolmesta naisesta. Brittihuumoria jossa miehet on just niin sikoja ja naiset niin (en keksi sanaa) kuin oikeastikin. Todella osuvia juttuja aina välillä. Löytää itsensä niinsanotusti. Tulee maanantaisin Ozzyn jälkeen heti.