Tunsi muuten Farmakonin, kun laitoin tuleen, se katto vähän aikaa sitä nimeä ja kuunteli musiikkia, sitten kysy, jotta "onks tää Farmakonia? Täähän kuulostaa hyvältä." Ei siis ollut aikaisemmin kuullut musaa, mutta tiesi bändin. Että semmosta.Originally posted by DotNoir
Oli kyllä myös absurdi lauantai, ei siinä mittään... Olin ottamassa kuppia erään herra A. Virtasen seurassa, basisti myös.Tunsi muuten Farmakonin, kun laitoin tuleen, se katto vähän aikaa sitä nimeä ja kuunteli musiikkia, sitten kysy, jotta "onks tää Farmakonia? Täähän kuulostaa hyvältä." Ei siis ollut aikaisemmin kuullut musaa, mutta tiesi bändin. Että semmosta.
Ensinnäkin siellä piti olla kaksi muutakin bändiä, mutta siinä ulkona jonotellessa sisäänpääsyä kuultiin, että yksi on peruuttanut..."No, ei voi mitään, olisi se ihan kivaa ollut kuulla heitä" ajattelin. Päästiin sisälle, lonkeroa toisen perään, aika kuluu, vieressä istuva vaasalainen hemmo kertoo, että toinenkaan bändi ei pääse soittamaan, keikkabussi ajanut ojaan. No vittu, nyt alkoi sitten jo kiroilu...no, pääesiintyjää sitten vain odottamaan...klo 23 niiden piti soittaa...kello 23, ei mitään...kello 24...ei mitään...kello 0.30, joku tulee lavalle *gasp* Aijaa, se olikin valomies...Vähän vaille yksi kuitenkin lettiheepot alkavat soittaa ja ihan kohtuu keikka kaiketi. Selvisin jopa klo 5 aamulla kotio.Joo, ja mulla oli tänään titepk:n tentti. No, toivottavasti pääsin läpi...Originally posted by DotNoir
Mulla on huomenna tentti ja saatanan perkele, kun ei saa luettua siihen... ***tu! *****na! *****le!!! *******ta!