Official chatting thread in finnish!

Originally posted by Orchid
FUCK JAU! FUCK! :)

Hieno homma, tommosesta möllötyksestä tulee muutenkin helposti perse kipeäksi. Mitäs menet opiskelemaan?

JAU JAU!!! HUOO! FAK!

Sähkö- ja tietoliikenne-elektroniikkaa.
Jotain ihan perusjuttuja. 1,5 vuotta putkeen yks viikon loma välissä.
Siinä on jotain koneen kasailua ja pienelektroniikkaa. Äää vittu jotain paskaa. Pistetään työmarkkinatuet juokseen...

Originally posted by nevershine
JEWSA! (lausutaan jausa) :lol:
Pääsin kouluun. Alkaa ens viikolla. Loppu tää perseen kaivelu. Se onkin hyvä ettei käy niinkun Moriassa. Ei saa kaivaa liian syvälle. ;)
Excellent!

Tervehdys.
Loma kohta ohi, tavallaan onneksi, pääsee kouluun lepäämään (viikkotunteja tosin 43, hohhoijaa...). Hellsingin reissu oli "hieman" raskas. Ja alkokin ihan "kivasti", pääsin kaverin kämpille, niin huomasin, että lekkeri oli valskannu ja litra juomista valunu reppuun. Kaikki kuteet pesuun, kyllä vitutti, ei niinkään se kamppeiden peseminen, mutta hukkaan valuneet alkoholit.
Otettiin sitte sunnuntai illasta perjantai aamuyöhön kuppia tauotta. Ja joka päivä Corner baariin ratikalla ja taksilla takas. Maanantaina ei tosin päästy lähimmälle pysäkille asti, kun kuski heitti meidät ulos. "Menkää muualle juomaan niitä viinojanne!" Kateltiin jätkien kans vähä aikaa toisiamme, sitte Janne kysy meiltä, että ketähän se tarkotti, naureskeltiin, mutta päätettiin kuitenkin suosiolla häipyä. Mentiin ensin jonkun Jannen kaverin kämpille pohjustamaan, kättelin tyyppiä ja sanottiin yhteen ääneen "Jyrki", muut rupes nauramaan ja tyyppi epäili ensin, että kyseessä oli joku paska läppä.
Muina iltoina päästiin ratikalla suht suosiolla, mitä nyt tiistaina ensimmäinen kuski painoi ohi, neljä pitkätukkaa enemmän tai vähemmän hyvässä kondiksessa ei vissiin näyttäny siitä potentiaalisilta maksajilta. Ei me kyllä maksettukkaan matkasta kuin kerran, kun kuski ryhtyi asiasta tehden kyselemään lippuja.
Tupakkaa meni neljän päivän reissulla 3 toppaa, ihan kiitettävästi. Ikävä ryypätä kämpässä, jossa saa polttaa sisällä, sätkä on koko ajan huulessa aivan huomaamatta. Tosin aamulla senkin huomaa. :yuk:

Rahaa koko reissulla meni n. 300 €. Saa taas vähän aikaa kituuttaa. No, oli kuitenkin hauskaa (melkein) koko rahalla, hah.

Onneksi tuli lähdettyä Raaheen jo tänä iltana, kaks kuskiksi kyselyä tullu jo. Tyypit tietää, että meikkis on tämän viikon viinakiintiön saanu täyteen ja yrittävät nyt hyväksi käyttää sitä.

iltaa kaikki
ihka ensimmäistä kertaa täällä ja ajattelin hieman esittäytyä aluksi kun tuli niin kotoinen olo teidän muiden joukossa.
en kyllä jaksanut koko postia lukea, mutta tuo tarina kumihanskoista oli kyllä niin loistava että kyyneleitä pyyhin vieläkin silmistä :lol:
mutta minä, tyttö, hyvän musiikin kannattaja (tästä voidaan keskustella ;) ), opiskelija, töissä, hmm siinähän sitä
entä te muut, tampereelta näyttää moni olevan? niin minä olen hesasta, mutta kun en ole alunperin niin en oikein itseäni hesalaiseksi sanoisi, jostain sieltä väliltä sitten

Iltapäiviä. Täällähän on ollut meininkiä silläaikaa kun olin poissa... Helvetti teidän kanssa, nyt menee loppuilta kun koittaa setviä mitä kaikkea on mennyt ohi sitten viime kerran... :lol:

Tervetuloa vaan myrkur! :) Itse majailen tällä hetkellä Kajaanissa, vaikkakin varsinaisesti asustelen, elän ja aiheutan pahennusta ~100km lännempänä.

@myrkur:

Tervetuloa joukkoon hilpeään :)

Pitäisin silmällä, mieluummin molemmilla, tuota Hearsea sinun asemassasi...:lol: Häntä kutsutaan näin meidän kesken Hemuliksi :)

Nakkasin Esalle jo PM:n, siinä tais ne enimmät kysymykset olla. Miten ne sinut sieltä nettiin päästi, eikö sun pitäs olla pitämässä hauskaa ja tetsaamassa jossaki korvessa?

Originally posted by Torgoth
Nakkasin Esalle jo PM:n, siinä tais ne enimmät kysymykset olla. Miten ne sinut sieltä nettiin päästi, eikö sun pitäs olla pitämässä hauskaa ja tetsaamassa jossaki korvessa?

Ja svidud, eihän ne meikäläistä jaksa siellä kauaa yhteen menoon katella...

Ja pari korjausta:
a) Siellä ei todellakaan pidetä hauskaa
b) Itsehän en harrasta tetsausta, särmät tykärit jättää sen pusikoissa rymyämisen nurmiporille. :p

Originally posted by ~Zeanra~
@myrkur:

Tervetuloa joukkoon hilpeään :)

Pitäisin silmällä, mieluummin molemmilla, tuota Hearsea sinun asemassasi...:lol: Häntä kutsutaan näin meidän kesken Hemuliksi :)

täytyypä muistaa varoituksesi *vilkuilee ympärilleen*
mutta hemulihan oli se herttainen, eikö? :)

kiitos kaunis kaikille, olen ihan varma että täällä on mitä ihastuttavampia ihmisiä (ja mitä kovimpia dokaajia mitä nyt olen ehtinyt lueskella :rolleyes: )

Tervetuloa! *heiluttaa kumihanskoja tervehdykseksi*

Niin, täällä on kaikennäköistä juttua (ja jutun vääntäjää) liikkeellä, mutta oikein mukavata porukkaa. :)

Minä ja Hearse ollaan Heltsingiskhanlaisia; noita Tamperelaisia on vieläkin yksi enemmän (4 kpl). ;)

Hello vaan ja tervetuloa!

Kyllä meitä tamperelaisia taitaa muuten olla viisi (jos tuo lähikyläkin lasketaan...)

Originally posted by Downfall
Kyllä meitä tamperelaisia taitaa muuten olla viisi (jos tuo lähikyläkin lasketaan...)

Ai niinpäs onkin. Teitä on niin monta, että menin jo laskuissa sekaisin. Noh, päässälasku ei olekaan kuulunut matemaattisiin vahvuuksiini sitten ala-asteen. :)