Official chatting thread in finnish!

Originally posted by Orchid
Ostetaan motivaatiota opiskeluun.. *sigh*
Nyt mä tsemppaan prkl! Tammikuussa iltalukioon ja perkele nih.
Onhan siinä sitten aikaa vielä löysäilläkkin. Eikös sullakin se sivari ala olemaan jo ohi?

Päivää. Vaihteeksi väsyttää, ei saanu yöllä unta millään ja sitten ku sai, niin kello soi samantien. Konttasin ylös, rupesin laittaan kamppeita ja satuin vilkaseen rannekelloon, vittu, vasta kuusi! Olin sitte unohtanu laittaa puhelimen oikeaan aikaan. Takas sänkyyn, mutta eihän sitä unta enää saanu, perkele.
Jotaki hyvääki tälle päivää; oli kolmoistunti jotaki VI:tä, opettaja katso kelloa, "ohoh, minähän oon pitäny teitä yliajalle, lähtekäähän syömään siitä.", seki kello oli kesäajassa, mutta sitähän ei kukaan opettajalle kertonu, heh.

@Hemuli: Sinähän näytit somalta.

Ja huomenta! :D
Lasketaanko minut kastiin Tampere vai Valkeakoski/Tampere? No, eiköhän tuo Tampere ole kuitenkin se "virallinen", tännehän minä veronikin maksan...
Ummmm... Ja tervetuloa myrkur meidän ihanaan joukkoomme... Et varmasti tule pettymään... Tosin ei meistä oikeasti kukaan mitään alkomahoolia juo, kunhan kerskutaan ja koetetaan tehdä vaikutus toisiimme. Ja katsotaan kellä on paras mielikuvitus.

Originally posted by Hearse
Eiköhän se oo kaikkien kannalta parempi että lasketaan tuo Toni ihan omaan valkeakoski kastiin. :lol:

Ja YLPEÄ siitä! PRKL!
@Downfall: Niin minähän siis EN ole Tampereelta.
@Myrkur: Nääs moro vaan! Oho pipa tippu, nostan sen. Noniin. Tervetuloa. Mä voin näyttää sulle joskus puskahyppyä (jalo Valkeakoskelainen laji). ;)

baa! ei onnistu! tai no jaa, kyllähän meitä jää sitten vielä neljä, ja viisi jos se pari kertaa pyörähtänyt markon pikkusisko lasketaan...

Originally posted by Orchid
Tervetuloa! *heiluttaa kumihanskoja tervehdykseksi*

voi ei, älä vaan aloita, sain vasta kerättyä itseni edellisen naurukohtauksen jäljiltä :lol:

valkeakoskelaista puskahyppyä *miettii*
varmasti kokeilemisen arvoinen harraste? :)

Perkeleen hauskaa oli taas ruokatunnin jälkeen koulussa. Tie koulun parkkipaikelle oli poikki, jotakin rumpua siihen tukkivat, koukattiin jalkakäytävän kautta, minä tutkin lukujärjestystä ja kuskikin ilmeisesti rupes vilkaisemaan sitä, koska kohta kuulu vitunmoinen rämäys. Löin vaistomaisesti kyyryyn, kun näin silmänurkasta, että jotakin tulee kohti ja lujaa. Tietyöestehän se. Ei onneksi kuitenkaan särkenyt tuulilasia, vain kuskin peilin ja naarmuja konepeltiin. Onneksi ei ollut minun auto, naureskelin tapahtuman vittumaisuudesta huolimatta.
Kolme viimeistä tuntia dig.elen labroja, minähän en niistä tajua yhtään vitun mitään. Ei sitte saatu mitään aikaiseksi kolmessa tunnissa, ainoat tulokset jota saatiin, oli loppupeleissä päin persettä. Kyllä vituttaa. Huomenna kokeet aiheesta jonka tunneilla en ole käynyt nimeksikään, saatikka lukenut kokeisiin, hylsy tulossa, saatana. Kolmen päivän selvänä olo putki katkes tähän.
Kaikesta huolimatta, oikein hyvää illan jatkoa.

EDIT: Tapahtuhan sitä jotaki hauskaaki tuossa kämpille tullessa; tulin nurkan takaa rapun ovelle, jossa oli tupakalla joku muija ja jätkä, muija säikähti niin, että hyppäs varmaan metrin ilmaan. Jätkä kysy siltä "säikähitkö?" "E-en". Pitäs varmaan vilkasta peiliin, enkai minä vielä niin pahalta näytä...

Originally posted by myrkur
valkeakoskelaista puskahyppyä *miettii*
varmasti kokeilemisen arvoinen harraste? :)
Öh, ehkä, mutta saattaa olla myös hieman vaarallista...

Kyllä me valkeakoskelaiset muutakin harrastetaan kun puskahyppelyä... Me myös juoksemme seiniä, puita ja liikennemerkkejä yms. päin. Ja kovaa...

Hankin tuossa jonnin aikaa sitte Mesihukan DEI:n. Olen aika pettynyt, ei se niin ihmeellinen ollut kuin kaikesta suitsutuksesta olisi voinut kuvitella (ja kuvittelin). Ei pitäisi olla ennakkoasenteita...

DEI:hän niistä levyistä taitaa "melodisin" olla, ja Lasse ei varmaan ole kuullut kyseistä levyä... :p

DEIhän jyrää ihan vitusti. Mä tykkään siitä, kuten myös kaikesta Meshuggahista mihin olen tähän mennessä törmännyt... Nothing on siitä hieno, että sitä kuunnellessa tulee semmonen "tyhjä" olo, ihan kun ei ois yhtään mitään...

Niin, en mä sitä DEItä paskaksi haukkunut, se vaan ei ollut just semmosta mitä mä olin odottanut. Ehkä se vaatii pari sataa kuuntelukertaa, että pääsee kiinni (tai vaihtoehtoisesti pari-kolme intensiivistä kuuntelukertaa). :)

...menta...Olipas jännä päivä eilen Helsingissä, tönimistä, tungosta, ärsyttävän ylipirteitä tätejä ja setijä ja lopputulos oli kassillinen yliopisto&korkeakoulukrääsää, jotka päätyvät takan sytykkeiksi myöhemmin. Blah. Sainpahan pari kuulakärkikynää, niillä sentään tekeekin jotain.
Näin muuten yhden hemmon, joka näytti ihan Lasselta, ei vain ollut niin tikku, ja hänen nimensä oli myös Lasse :lol: Se oli kyllä ruotsalainen...
Tästäkin päivästä tulee vähintään yhtä mielenkiintoinen; Halloween-pippalot englannin opettajan luona :rolleyes: kavereiden kanssa laskettiin, että siinä on juuri sen verran aikaa, että ehtii sapuskan syödä jääkaapista ja paikat hajottamaan :D

Voi helvetinperse. Kahilan runkku ei pelkästään liittänyt mua LOTR2-larpin kirjoittajaporukkaan vaan ilmoitti sen yleisellä listalla. Ja mä sanoin sille kutakuinkin että "Mitään en osaa kirjoittaa mutta voinhan mä nyt tätä harkita."

Paska jätkä.