Perkeleen hauskaa oli taas ruokatunnin jälkeen koulussa. Tie koulun parkkipaikelle oli poikki, jotakin rumpua siihen tukkivat, koukattiin jalkakäytävän kautta, minä tutkin lukujärjestystä ja kuskikin ilmeisesti rupes vilkaisemaan sitä, koska kohta kuulu vitunmoinen rämäys. Löin vaistomaisesti kyyryyn, kun näin silmänurkasta, että jotakin tulee kohti ja lujaa. Tietyöestehän se. Ei onneksi kuitenkaan särkenyt tuulilasia, vain kuskin peilin ja naarmuja konepeltiin. Onneksi ei ollut minun auto, naureskelin tapahtuman vittumaisuudesta huolimatta.
Kolme viimeistä tuntia dig.elen labroja, minähän en niistä tajua yhtään vitun mitään. Ei sitte saatu mitään aikaiseksi kolmessa tunnissa, ainoat tulokset jota saatiin, oli loppupeleissä päin persettä. Kyllä vituttaa. Huomenna kokeet aiheesta jonka tunneilla en ole käynyt nimeksikään, saatikka lukenut kokeisiin, hylsy tulossa, saatana. Kolmen päivän selvänä olo putki katkes tähän.
Kaikesta huolimatta, oikein hyvää illan jatkoa.
EDIT: Tapahtuhan sitä jotaki hauskaaki tuossa kämpille tullessa; tulin nurkan takaa rapun ovelle, jossa oli tupakalla joku muija ja jätkä, muija säikähti niin, että hyppäs varmaan metrin ilmaan. Jätkä kysy siltä "säikähitkö?" "E-en". Pitäs varmaan vilkasta peiliin, enkai minä vielä niin pahalta näytä...