Official chatting thread in finnish!

Originally posted by myrkur
muuten en sivuja aikonut pystyyn pistää, ihan riittäisi kun kuvan saisi tuohon.

no mutta auttava käsi, siis tieto, tänne ja minä sanon kiitos ja niiaan ;)

Jos se pelkkä kuva riittää, niin nakkaapa se mulle mailitse. Laitan sen mun kotihakemistoon, siellähän noita on jo ennestään useampiakin (varmaan joku 10). :)

juuso.backman@kolumbus.fi

Men faaan! Jag vill inte alls tala svenska eftersom jag suger i det. :p Vem jävla skitstövel har kommit på nån "Svenska Dagen" i Finland, vad? Ska man festa "Amerikanska Kulturens Dag" den fjärde juli också, världen runt? :)

Huomenta vaan.

Fireboxilla taas kiitettävän nopea toimitus, eilen puoli neljän aikaan tilasin ja nyt kolahti postiluukusta. Nämä levyt sieltä tuli meikkikselle:
Empyrium - Weiland
WeltenBrand - In Gottes Oder des Teufels
Dominion III - Life Has Ended Here

Jos Zeanra piti Tenhistä, niin kannattaa käydä hakemassa Empyriumin sampleja, jos se ei ole ennestään tuttu. Niitä löytyy tuolta: http://www.empyrium.de/

No paska kun olen Empyriumia yrittänyt vaikka mistä etsiä, mutta missään ei sitä ole, "ei ole niin suosittu näemmä, joten emme viitsi vittu hankkia". Mlööö. Olen jotain viisuja kuullut ja pidin kovin, kiitos linkistä, katoampa sinne :)

Ei. Saan vain kaksi kertaa vuodessa rahaa, synttärinä ja jouluna, niillä pitäisi pärjätä koko vuosi. Joudun itse ostamaan jotain vaatteita jne, joten sinne ne rahat menevät. Nyt alkaa vähän heikolta näyttämään noidenkin osalta. Vanhemmilta en koskaan ole saanut mitään rahaa ellen sitten ole kerjännyt pari kuukautta.

Olin, mutta kuten sanoin, jouduin itse ostamaan vaatteet ja kaikki, ja sitten loput menivät levyihin. Äiti vielä havitteli joskos alkaisin oman kännykkänlaskunkin maksamaan ja netin käytön, kun sitä rahaa nyt minulla on. Örh.

Ei meikkiskään porukoilta rahaa saa, mutta opinto- ja asumistuilla pärjää. Varsinkin, kun tekee siinä sivussa pientä bisnestä. Itseasiassa elin viime kesän opiskelu aikana talteen jääneillä rahoilla.:eek:

Mit vittuu? pientä bisnestä?!?!?!?!? Mulla ei tahdo piisata, vaikka mamma pistää 100€/kuukausi tilille ja tulee täydet opintorahat ja asumislisät... Saatan, joku osaa elää (huonosti... :D )