Official chatting thread in finnish!

Originally posted by Eddy
Hmmm... Jostain syystä tuli mieleen tapahtumarikas yläasteaika... Tuolit lenteli, jauhesammuttimet pölisi ja ikkunoita korjailtiin vähän väliä.
Mikäs se seiskan saldo noiden ikkunoiden kohdalla oli? 9? Ja kaikki vielä enemmän tai vähemmän vahingossa. Minä en ollut mukana muistaakseni kuin yhdessä, ja silloinkin lasku jaettiin vissiin kuuden tai seitsemän muun kanssa. Se miten se meni rikki, on mielenkiintoinen tarina, mutta voi olla parempi jättää kertomatta.
Menipä eräs nimeltä mainitsematon henkilö kerran äikän tunnillekin myöhässä. Muutenhan tapaus ei ollut mitenkään merkittävä, mutta kun kyseinen hemmo päätti mennä pihalta lainatulla mopolla, tosin potkien vauhtia, mutta luokkaan asti kuitenkin...
Ku sitä ei saatu käyntiin. :( :rolleyes: Hauska oli jälki-istuntolapun tekstiki, "Yleinen vallattomuus. Mopolla luokkaan.". Kaikkia saatanan fiksuja temppuja sitä pitiki tehdä.:rolleyes:

Originally posted by Torgoth
Mikäs se seiskan saldo noiden ikkunoiden kohdalla oli? 9? Ja kaikki vielä enemmän tai vähemmän vahingossa. Minä en ollut mukana muistaakseni kuin yhdessä, ja silloinkin lasku jaettiin vissiin kuuden tai seitsemän muun kanssa. Se miten se meni rikki, on mielenkiintoinen tarina, mutta voi olla parempi jättää kertomatta.

Liittyikös tuo kenties jotenkin semmoseen pitkään penkkiin joka oli sijoitettu strategisesti just ikkunan kohdalle?

Originally posted by Hearse
Te olette kaikki ilkeitä!

No meilläkin kävi viidennellä tai kuudenella "hauska" onnettomuus.
Meidän luokka oli ekassa kerroksessa, ja yks pelle pomppi ikkunasta ulos, josta me sitten ajateltiin että pysyköön siellä pannaan ikkuna kiinni. Noh tietenkin tämä tohelo yritti samaan aikaan päästä sisään seurauksena että sormet jäi väliin. Sen jampan keskisormesta lensi pää huitsin nevadaan. Sitä sitten etittiin siinä, tai minä etsin kun muut meinasivat oksentaa. No onneks se löytyi ja kaverille ommeltiin sormenpää takasin :D

Opetuksena vissiin se että ei kannata tunkea sormia jokapaikkaan.
(tai varpaita, vinkki Orchid, vinkki) :heh:

nimerkillä: Ruojonleikkaaja

:eek: AI SAATANA!!!

Originally posted by Eddy
Liittyikös tuo kenties jotenkin semmoseen pitkään penkkiin joka oli sijoitettu strategisesti just ikkunan kohdalle?
Ei ollu sama tapaus.
Miten ne sinut nyt yhtenään nettiin päästävät? Eikö se pitäs olla reippailemassa raittiissa ulkoilmassa?;)

Mukavimmat koulumuistot liittyvät varmaan yläasteen kotitaloudentunneille. Jokaikinen kerta joku söhläsi jotain; heitti purkkaa levyllä kuumenevaan kiisseliin, heitti lihanpaloja seinään ja katsoi kuinka marinadivana venyi ja venyi, laittoi pussillisen pippureita kastikkeeseen, heitti vihanneksilla toisia takapuoleen, lattoi toisen tuolille mustikkapiirakkapalan juuri kun toinen on istuutumassa jne. Mitään suurta ei juurikaan tapahtunut, perkeleen nörttikoulu. Ala-asteelta muistuu, kun yksi hemmo alkoi leikkiä desperadoa ja viskellä lovileikkausveitsiä kaapin oveen kuvaamataidontunnilla. Ja yksi toinen tiputti rullaverhon, kun alettiin katsoa jotain seksivideota. Blah.

Hah. Minulla ei ole tiistaina koulua laisinkaan, kun opettajanidiootit olivat vaihtaneet kurssien paikkaa. Minun pitäisi haukotella nyt filosofia 3:n tunnilla, mutta se onkin filosofia 2, jonka olen jo käynyt. Eli minun pitäisi käydä filosofia 2, nykyinen 3, mutta minulla on siinä kohtaa pakollinen matematiikka ja itsenäisesti en tod. suorita ja koekin olisi lauantaina ennen päätöstä. Ja kurssejakin tulee juuri ja juuri sopiva määrä...käy tämä minulle..

Originally posted by Hearse
En mäkään noita kahta tiedä ja lisään ymmärrystä vailla olevien joukkoon myös tämän:

"Kuka vittu laukaisi sen torpedon jo putkessa!?!"
- Kurskin kapteeni Gennadiy P. Liachin, 2000
Et muista sitä sukellusvene hommaa josta uutisissa jauhettiin vuosi tolkulla? Se ryssien vene?
ps. Tosin eikö aleksanteri suuri kuollu johonki keuhkotautiin tai kuppaan?
Tuo kuppa kuulostas tutulta, tosin mitä yhteisiä oireita on flunssalla ja kupalla?:rolleyes:

Onko se "Mieluummin viinaa, koska..." tuttu? Vai joko minä senkin tänne postasin? Vittu ku pelaa taas muisti loistavasti.:rolleyes: No, kuitenki, se oli helvetin hauska.

1) Se on yleisempää ja hyväksytympää.
Yli 90% suomalaisista aikuisista juo alkoholia. Raittiita ihmisiä katsotaan helposti kieroon, mutta urheilemattomuutta ei tarvitse selitellä kenellekään.

2) Se on muiden mielestä kiinnostavampaa.
Kavereitasi ei kiinnosta kuinka puristit kympin lenkin alle 40 minuutin tai millaisella lyönnillä nujersit peran sulkiksessa. Mutta kyllä he hykertelevät kun kerrot ryyppyputkesta jonka päätteeksi teit tarpeesi mäntsälän kunnantalon pihalle.

3) Työpaikoilla arvostetaan enemmän viinanjuontia.
Pomo ymmärtää, jos myöhästyt töistä krapulan vuoksi mutta pitää sinua huonona työntekijänä jos selität olleesi keilahallilla aamupalaverin aikaan. Työpaikkaliikunta on harvinaista mutta joka puljussa järjestetään pikkujoulut ja niissä juovat kaikki.

4) Paremmat harjoittelumahdollisuudet.
Helsingissä on 380 liikuntapaikkaa. Anniskeluravintoloita on yli tuhat ja niihin mahtuu yhteensä 353 643 ihmistä. Vuoroja ei tarvitse varata etukäteen ja harjoitella voi yömyöhään.

5) Viinanjuontiin ei tarvitse patistaa.
Iltapäivä- ja naistenlehdissä annetaan usein vinkkejä kuinka ihmiset saisivat itsensä motivoiduksi liikkumaan säännöllisesti. Viinanjuonti on niin houkuttelevaa, ettei siihen tarvitse patistaa. Ihmiset lähtevät mielellään baariin vaikka olisivat väsyneitä, masentuneita ja ulkona sataisi räntää.

6) Kehitys ei pysähdy.
Monessa urheilulajissa tulokset kääntyvät laskuun viimeistään
nelikymppisenä. Viinanjuonnissa annoksia voi kasvattaa vuodesta toiseen. Mestariksi kypsytään usein vasta keski-iässä.

7) Kansainväliselle huipulle pääsee helpommin -viinanjuonnissa.
Suomalaisilla on paremmat edellytykset päästä huipulle kuin vaikka jalkapallossa tai pituushypyssä. Eivätkä ulkomaalaiset naureskele, että "hah hah, suomalainen juoppo! en tiennytkään että niillä leveysasteilla juodaan viinaa."

8 ) Mieli ei muutu vanhana.
Jotkut huippu-urheilijat ryhtyvät aktiiviuransa jälkeen juomaan viinaa. Juopot sen sijaan jatkavat uskollisesti valitsemallaan tiellä, usein kuolemaansa saakka. Ainakaan he eivät käännä takkia ja ryhdy huippu-urheilijoiksi.

Ai, se. No, nyt on taas yks aukko paikattu. Kiitoksia. Kuka vielä muistaa sen yhen miehen kuolinsyyn? Tai jaksaa tarkistaa sen jostakin, ihan miten vaan, meikkis on liian laiska.

Sitä Aleksanteri Suuren kuolinsyytä ei ihan tarkkaan tiedetä, mutta niistä päivistä säilyneet kirjoitukset ja niistä löytyneet oireiden kuvaukset viittaavaat vahvasti lavantautiin.