Official chatting thread in finnish!

Kyllä kyllä, lavantaudissa (engl. "typhoid fever") on korkea kuume ja ripuli tai ummetus.

Eikös tuohon listaan sopisi lisäksi myös

"Mitäs vitun intiaaneja nää on olevinaan?"
- Kristoffer Kolumbus, 1492, rantauduttuaan Bahamasaarille

"Mikä vitun tulivuori?"
- Pompeijin asukkaat vuonna 79 jKr

Originally posted by Voice of God
Saarella? Ettet nyt sekoita Napoleoniin... minä olen käsittänyt että Aleksanteri Suuri kuoli Babylonissa.
Ai paska, Napoleonihan se olikin...juu....olenpas hiljaa ja annan viisaampien puhua :)

Originally posted by Torgoth
Miten ne sinut nyt yhtenään nettiin päästävät? Eikö se pitäs olla reippailemassa raittiissa ulkoilmassa?;)

Lomia lomia! ;)
Tosin nyt pitää perstaina lähteä takas ja heti lauantaiaamuna kaheks viikkoa Rovajärvelle... Ei sen pitäis silti paha reissu olla. Meidän 'erikoisporukka' nimittäin pääsee asustelemaan senkin ajan leirintäalueella sähköistetyssä teltassa (tai parh. tapauksessa parakissa). Huomenissa Malkkikselta kyselemään josko sillä ois vielä semmonen pikkunen matka-tv... :p

Originally posted by Eddy
Meidän 'erikoisporukka' nimittäin pääsee asustelemaan senkin ajan leirintäalueella sähköistetyssä teltassa (tai parh. tapauksessa parakissa). Huomenissa Malkkikselta kyselemään josko sillä ois vielä semmonen pikkunen matka-tv... :p
Voi vittu mitä maitoilua. Meikkiksen mehtäkämpällä on karummat olosuhteet. Ja sielläki on aivan huvikseen, varsinkin ryyppäämässä ja saunomassa naisseurassa.

Originally posted by Torgoth
Voi vittu mitä maitoilua. Meikkiksen mehtäkämpällä on karummat olosuhteet. Ja sielläki on aivan huvikseen, varsinkin ryyppäämässä ja saunomassa naisseurassa.

No niin no...

Kyllä meikä ainakin silti mieluummin yöpyy teltassa jota ei siirretä joka saatanan päivä eri paikkaan. Varsinkin ku ei tartte palella viestipäivystäjänä, kierto/poterovartiossa jne...

Huomenta. Olipa eilen taas sekopää ilta. Löysin ryyppykavereita netistä, siis ennaltaan tuntemattomia tyyppejä, ja lähdin niiden kanssa saunomaan ja vetämään viinaa. Hauska ilta, vielä kun muisti toimis koko ajalta. Pitäs jossain välissä käydä hakemassa sieltä pontikkapullon loppu ja pyyhe. Niitä ei oikein viitsiny baariin mukana raahata. Perkele, tässä on vieläki kännissä. No, ei kuitenkaan uskalla ruveta loiventamaan, se on herkästi maanantai ennen kuin huomaakaan, hah.

Yesh!
TJ käytännössä 2; pe ja ma, loput onkin sitten lomaa.

DLX-musicissa on pärkkäle väh. 20% muuttoalennukset JUST NYT kun mulla ei ole rahaa. En olis pistänyt pahakseni 50 euron alennusta krässeistä ym. turhasta roinasta. *pout*

Voi Jeesus, että väsyttää. Nukkunu koko vitun päivän, vaikka tarkotuksena oli askarrella kaikkea yleispätevää ku ei koulua ollu. Perkele, pitäs vielä lähteä hakemaan ne roinat Akseli Ruusuntuoksun kämpiltä. Armoton projekti, varsinki ku en ole edes ihan varma, osaanko sinne enää, hah. No, kai se pitää vähä ryhdistäytyä ja laittaa edes vaatetta päälle.

Originally posted by ~Zeanra~
Minullakin meni hermot ja tilasin uuden Opethin Ruotsista

Uuden Opethin, Ruotsista? Niin no, sieltä ruotsinmaaltahan noita melodisia akteja pukkaa. Mikäs tämän uuden bändin nimi on?

:p

Njähähäh.

Miksiköhän mutsi aina sanoi mua näsäviisaaksi? :confused:

Minäkö näsäviisas? Jo on...

Tai siis en tilannut sitä varsinaisesti, vaan yksi kaveri ostaa sen sieltä ja lähettää minulle. Toivottavasti saisi vielä limited editionin.