Official chatting thread in finnish!

No joo, taisi Z päästä taas pälkähästä kun Toni sanoi, ettei järjestely varmaan käykään...

Huomenta. Just tulin Raaheen, kohta pitäs kontata kouluun, väsyttää helvetisti ja perse on kipeä. Tietääpähän, että on ollu suht railakas v-loppu.:eek::rolleyes:

Musta tuntuu, että mun pitää olla paikalla, niin saa parhaimmat kylttijuoksentelut... *toivottavasti SuPo ei lue tätä foorumia, tietäisivät sitten kuka sen kylmäaseman mainoskyltin ruttasi...*

... ja kyltti-juu-oksentelut... :D

Kävin sitte perjantaina Ylivieskassa Niskalaakin keikalla. Tai olin käyny, ei mitään muistikuvia, vittu.
Kaiutinkaapin kaatanu ja muuta pientä. Vituttaa vähä, kuulemma ollu aika paljo tuttujaki siellä (kämppis kerto)... Noo.. jospa sitä älyäis pysyttellä taas vähä aikaa poissa ihmistenilmoilta, perkele.
Keskiviikkona ois tosin paikallisessa discohelvetissä tonttutyttö strippaamassa ja sisälle vaan 3,5 €. Siellä vois ehkä pyörähtää.

Originally posted by Windom Pearl
Joku saatanan keeko yritti äsken jotenkin vitun intellektuellisti avautua mulle koulun printtausratioista kun pistin viistoista sivua Muumien nimiä englanniksi. Pienestä nekin jaksaa.
Oudoksuttaa aina tommonen. 15 sivun printtaus maksaakin niille jonkun ruhtinaalliset 35 senttiä...

Originally posted by Hearse
Aluks ku kuuntelin sitä en ees tienny sen olevan Pattonia...
Kuuntelin vaan että mitä vitun passskaa tää on, oikeesti.
Ei todellakaan mun makuun hehe. pitää musiikissakin nyt edes joku "idea" olla. Muutenhan kaiken maailman sekopäitä pidettäis taiteilijoina jos spurkujakin pidettäis performanssi taiteilijoina ;)

Niinhän niitä pidetäänkin :) Siis sekopäitä taiteilijoina. Maailma on väärällään esim. avantgardejazzia jota joku kahjo, ehkä tulevaisuudessa minäkin, ostaa.

Tosin en minä Pattonia väheksy, mutta toi levy nyt oli aika luvattoman surkee esitys :p Kyllä se vaan niin on että Faith no More on Pattonin paras esitys.

Ei mitään selityksiä! SINÄ ET ENÄÄ OLE MINUN POIKANI!!!!

Voi kiesus täällä luokassa rupesi yhtäkkiä löyhkäämään taas ihan vitusti hieltä. Toi virallinen hajujamppa tuli taas, tiesin sen jo ennenko käänsin päätäni. Se on tossa viiden metrin päässä ja haisee siltikin tänne asti niin että yököttää.

AAAARGGH.

Originally posted by Windom Pearl
Voi kiesus täällä luokassa rupesi yhtäkkiä löyhkäämään taas ihan vitusti hieltä. Toi virallinen hajujamppa tuli taas, tiesin sen jo ennenko käänsin päätäni. Se on tossa viiden metrin päässä ja haisee siltikin tänne asti niin että yököttää.

AAAARGGH.
Aijaa, teilläkin? Täällä on sellainen prikaati noita lemuvesseleitä, joka välitunti kokoontuvat jonnekin, vähän aikaa hytkyvät ja pirullisesti naureskelevat, kun ihmiset henkitoreissaan ryömivät ulos kyseisestä tilasta hetkosta myöhemmin.