Official chatting thread in finnish!

Originally posted by nevershine
Koulussa... Vektoreita.... *krooh*
Heh, meilläkin oli vektoreita. Ja niiden differentiaali-laskentaa. n-ulotteisessa avaruudessa...
 
Originally posted by ~Zeanra~
Helkutti kun näytän vielä niin puoleensatyöntävältäkin eltaantuneessa nahkatakissani ja risaisissa farkuissa.

Eltaantunut nahkatakki ja risaiset farkut....mmm. Laeaeh! :p
(Mä luulen että kaikki muijat on ruma ja kiimainen 40v. -magneetteja. Kyllä sitä on itekin nähty kun omaa muijaa piirittää semmonen parvi jotain visvasia äijiä ja joudut siihen sitten meneen väliin että "Nyssitte!!!")
 
Tuli tuossa mieleen "hauska" juttu toissa v-lopulta ku olin Sannan kans juomassa. Sen kaveri sano, että näytän Heidi Willmanilta. En tienny kuka se on, joten en voinu ottaa kantaa, mutta äsken googlasin sen: http://www.missit.net/heidiwillman.htm
Ja mitähän vitun yhteistä mulla on tuon kans?! :mad: Perkele, mitähän se muija oli vetäny, tuskin pelkällä siiderillä saa meikkiksestä Miss Suomea, saatana.
 
Originally posted by ~Zeanra~
Ottaisit tuon kohteliaisuutena :)
Joo... Ottaisitko sinä kohteliaisuutena, jos joku sanoisi sinua Henry Saaren näköiseksi? Sehän ois melkein sama asia. :rolleyes:

@Hearse: Minulla ei ikinä ole ollut tuollaisia bikineitä.:mad:
 
Kauhee rapula. Varttia vaille kaks on kokeet koululla... pitäis varmaan käydä suihkussa tai jotain. Ei vittu. Mä en osaa enää juoda. Viimeks kun oli tällanen olo tossa viikko sitten, niin pääsi pukli. Minusta tulee Emmänyjjuo -mies
 
Toni perkele! Ei kai sitä oo oltu ryyppäämässä? HÄ? Huomenna uusiks, "juhlistetaan" Antin nimipäivää... Kun ei muutakaan hyvää tekosyytä ole, kai?
Hearse, voi perkele! Kyllä mullekin kelpais...
 
Toni kuule, se ryyppäämättömyys on se luuserin polku, tosimiehet kestää!...



Niin, siis siksi ryyppään niin harvoin... :)
 
Originally posted by DotNoir
Mä en ole kunnolla ottanut ainakaan puoleentoista kuukauteen, niin kokeillaan, josko huomenna lähtis mopo käsistä...

Ai siis niinku tänään vai!?!?
Hyvä keikka eilen. Kuus ihmistä kattomassa ja niistäkin puolet järkkäreitä. Oli sitte viimenen nuorisotalokeikka missä allekirjoittanut tulee olemaan.

@HearseOrchid -osasto: Hyvä mahdollisuus juhlia itsenäisyyttä täällä sitte. Porukat lähtee mökille 80% mahd. Ilmoittelen myöhemmin jos todennäköisyydet kasvaa... Ja ny ~Z~ mukaan prkl!