Official chatting thread in finnish!

Heh, mitä tylsää? Itse olin tuossa ruokatunnilla pankissa käymässä ja edellä oli 22 mummoa. Kesti 45 minuuttia päästä hoitamaan asiat. Revi siitä mielenkiintoa... :)
 
Hehheh, ja yleensä se asia on joku minuutissa hoidettava homma. :)

Kylläpä täällä on tosiaankin tylsää! Mä en todellakaan ymmärrä miten ihmiset jaksaa roikkua netissä tuntikaupalla, eihän täällä ole edes mitään tekemistä. Kaikki suosikki-uutissaitit on kahlattu jo läpi ja täällä refreshin rämpyttäminen ei ole kovin mieltä ylentävää.

Pitäis saada tonne kellariin vaikka rumpusetti, että olis jotain tekemistä töissä. :D

Hei, ideaa... kymmenen Remon practice padia, täytettä vähän pois, piezzo-elementti tilalle, pientä kolvin käyttöä ja eiku rumpumoduuliin kiinni. Puuttuu vaan ne pädit, piezzot, piuhat, telineet, moduli, ja rahat. :)
 
Originally posted by Downfall
Heh, mitä tylsää? Itse olin tuossa ruokatunnilla pankissa käymässä ja edellä oli 22 mummoa. Kesti 45 minuuttia päästä hoitamaan asiat. Revi siitä mielenkiintoa... :)
:lol: Tuo on niin tyypillistä. Vittu kyllä siinä hermot menee vähemmästäkin. Muistan joskus, kun oli vapaatunti koulussa ja olin melkein jo myöhässä, kun kaupan kassalle suklaapatukan kanssa ryysäsin. Edellä oli vain yksi, vanha höperö mummo. Kuvittelin jo selviäväni ajoissa, kunnes mummeli alkoi mumisemaan kassaneidille miten mukavaa oli, kun lapsenlapsenlapsenlapset kävivät häntä katsomassa ja hän sai paistaa heille lettuja ja voi hellanlettas. Sitten se alkoi vielä tyrkyttää vääriä rahoja, kun näkö ei pelannut, ja seuraavat 10 minuuttia meni, kun kassaneiti laski tantan pennejä. Huh huh. Ei tuollaisia saisi ulos päästää ilman avustajaa.
 
Tänään olisi taas ollut aihetta jakaa kymmeniä niskalaukauksia kaikenmaailman turisteille, keski-ikäisille ämmille, ja tosi söpöille rakastavaisille, jotka pysähtelevät keskelle katua lähes bylsimään tai poukkoilevat kadunreunasta toiseen taisteluvaunujensa kanssa, kun pitää pusia ja halia.
 
henkilöautoilu pitäisi imho kieltää joka ikisen kaupungin keskustassa... vaikka siten että jos kadun varrella olevat rakennukset yli kaksikerroksisia -> kävelykatu. loppuisi sekin suhaaminen saatana. lisäksi kävelykadut voisi olla kokonaan anniskelualueita :)
 
:lol: Toinen ihminen ketä käyttää sanaa 'bylsiä'. Yksi ällöttävimmistä sanoista mitä tiedän :lol:

Hmm, antakaapas neuvoja. Minua jossain vaiheessa seurasi yksi sellainen äijä, lähinnä kirjastossa paikasta toiseen, mutta myöhemmin myös kaupungilla. Sitten oli jonkin aikaa hiljaista, kunnes nyt taas. Tuossa se istuu vastapäätä ja vähän väliä tuijottaa. Ihan piruuttani menin varastoon ja sitten osastolta toiselle, ja ukko vain seuraa perässä. MITÄ VITTUA SE TAHTOO???? Luuleeko se minua huumekauppiaaksi? Eipä olisi ensimmäinen kerta...Pitääkö minun mennä huutamaan sille päin kasvoja, etten myy moista paskaa, antaa vetää muualle siitä? Vai pitääkö se minua jonakin maksullisena palveluna? Ähähähähäääää....:cry: vai yritääkö se tyrkyttää minulle huumeita? Vittu. Menisi nyt helvettiin tuosta.
 
Ze: :) Kiitos, päivä parani kun luin tuon. Minulla oli onnenani se, että osalla vanhuksista meni vuoronumero ohi huomaamatta. :) Yksi sitten kyllä alkoi kovaan ääneen valittamaan ja sai ängettyä itsensä vielä edelle... :mad:

Zi: Autoilu on mielestäni ihan ok (niin kauan kuin ovat niskan päällä), mutta anniskelualueita kannatan! :headbang:
 
Originally posted by ~Zeanra~
Hmm, antakaapas neuvoja. Minua jossain vaiheessa seurasi yksi sellainen äijä, lähinnä kirjastossa paikasta toiseen, mutta myöhemmin myös kaupungilla. Sitten oli jonkin aikaa hiljaista, kunnes nyt taas. Tuossa se istuu vastapäätä ja vähän väliä tuijottaa. Ihan piruuttani menin varastoon ja sitten osastolta toiselle, ja ukko vain seuraa perässä. MITÄ VITTUA SE TAHTOO???? Luuleeko se minua huumekauppiaaksi? Eipä olisi ensimmäinen kerta...Pitääkö minun mennä huutamaan sille päin kasvoja, etten myy moista paskaa, antaa vetää muualle siitä? Vai pitääkö se minua jonakin maksullisena palveluna? Ähähähähäääää....:cry: vai yritääkö se tyrkyttää minulle huumeita? Vittu. Menisi nyt helvettiin tuosta.
Se varmaan haluaisi pyytä sinua romanttiselle kynttiläillalliselle... ;)
 
Originally posted by Orchid
Kylläpä täällä on tosiaankin tylsää! Mä en todellakaan ymmärrä miten ihmiset jaksaa roikkua netissä tuntikaupalla, eihän täällä ole edes mitään tekemistä. Kaikki suosikki-uutissaitit on kahlattu jo läpi ja täällä refreshin rämpyttäminen ei ole kovin mieltä ylentävää.
Joo, ja itse en edes jaksa lukea mitään uutisia, kun ruudulta pidempien pätkien lukeminen on niin tuskaista. Itseasiassa melkein koko päivän (puolentoista tunnin ruokatuntiani lukuunottamatta) olen ollut http://www.hotornot.com issa arvostelemassa ihmisiä... :D suosittelen kokeilemista.
 
"Bylsiä" kuuluu jokapäiväiseen sanastoon täällä päin...

Jumalauta, ihka oikea väijyjä! Onko se semmoinen hikinen, viiskybänen, puolikalju äijä pastellinvärisessä takissa? Tommonen ei kyllä todellakaan kustanna, enkä usko että se ainakaan huumeita luulee sulta saavansa...
 
Kannattaisi varmaankin pyytää jotakuta (poliisin, vartijan yms.) käskemään tyypin painua vittuun tai sitten itse hoitaa asia. Tapausta tietämättä kannattaisin ensimmäistä vaihtoehtoa...
 
Mistä minä vartijan nyt repäisen? Ei täällä sellaisia....enkä poliisille uskalla mennä, ainakaan vielä...He eivät hirveän hyvällä katso metalliväkeä täällä. Katsotaan nyt vielä jonkin aikaa, mitä tapahtuu. Yli tunnin se on nyt tuossa istunut ja tuijottanut.