Official chatting thread in finnish!

No sitten ehkä olisi parasta kohteliaasti uhata poliisilla... Sen voi hoitaa julkisella paikalla itsekin...
 
Hmm. Nyt se näyttää kadonneen. Vaihdoin äsken konetta, käväisin pikapikaa musapuolella, äijä seurasi ja sitten käväisin WC: ssä. Voisikin nostaa tuosta metelin julkisella paikalla...:heh: Ei mutta oikeasti alkaa pelottaa, kun tuo nyt on aiemminkin seurannut.
 
Ja sinustako olisi siihen? :lol: Anteeksi, en nyt usko ettet pystyisi siihen, mutta...

Minun pitää ilmeisesti alkaa useammin käyttää niittihärveleitäni.
 
Joo, luulen että jos haluat tosissaan karistaa tämän tyypin, niin pistä päällesi pilkkihaalari ja hiihtohuppu. Sitten vielä lisäksi vaikka Youth Against Drugsin lippalakki niin ei ainakaan huumediileriksi luule... :)
 
Tai menee ojentamaan liukastetta hänelle ja tokaisees "Siinä sulle möhömaha, nyt voitkin sitten pistää sormen perseesen ja luikkia vittun siitä"
Äh! miten nää jutut menee aina tohon... :lol:
 
sama täällä... nng.. himassa taitaa olla kaapissa viikonloppuista pizzaa, siitä saanen vatsantäyttymyksen -- tosin vasta monen tunnin kuluttua -- jos vaan uskallan sen syödä..
 
Yäh, makkaraa. :(

Palvattua saatanan kinkkua mieluummin, kiitos, ja sitä vehnäolutta sen rusinoilta epäilyttävästi haiskahtavan litkun sijaan.
 
Juokaa kahvia niin nälän tunne katoaa.

...tuon olen muuten todistanut itselleni oikeaksi empiirisin kokein kahden vuoden aikana päivittäin.