Official chatting thread in finnish!

ke-ke

edit:
Tässä teille hassunhauska kuva:
hait.jpg

Originally posted by nevershine
Emmä oikein tiedä...OKEI!!! :D
Heti kun tuut tänne jaumaan olutta.

Ei helvetti. Metal Häma. Pää sekoaa.
*kusi lorisee korvasta*
:lol:

En ole varma, mitä jauminen tarkoittaa mutta kuulostaa ihan tarpeeksi hyvältä :D

Mallikuva: (__l_ToniLassiMarkojakukaseyksivieläoli_)

Hmm.

Hmm... mitäs minä oikein olen missannut? mikä tämä perseeseenkirjoittelujuttu on? Tietenkin olen tyytyväinen että minut on sisällytetty siihen, mutta pelkästä mielenkiinnosta vaan... :)

Helvetin hyvää uutta vuotta vaan kaikille tasapuolisesti! Myös sille ihanalle ihmiselle joka potkaisi/löi/muuten vaan hajoitti autoni (äitini auton) repsikan puoleisen sivupeilin ja noin kaksikymmentä muuta samalla...

Originally posted by ~Zeanra~
Kurkkaa edellinen sivu ja sieltä DotNoirin linkitylinkki :)
Ai niin tuo. heh, en vaan ajatellut, että tuon kokoisella jutulla vielä pääsisi antamaan peppu-nimmareita... :)

Niin lasse, taitaa tuo nimimerkkisi saada vähän huonompiakin merkityksiä lähiaikoina imperiumin mukaan:

The new album of MARDUK, titled "World Funeral" is almost finished and scheduled for a February 24th release. Their new single "Hearse" is postponed until a week before the album is released.
vai tähänkö tähtäsit? ;)

Minun (tai oikeastaan kaverin) uudenvuoden tarinan voitte lukea näiltä sivuilta perjantaina tai lauantaina... Tämän ja huomisen päivän olen poissa...