Official chatting thread in finnish!

Sanopa muuta (tosin kouluun minulla) ja vielä kun on nukkunut vain pari tuntia... :zzz:

No niin. Lähdetiin kavereiden kanssa Turkuun ex tempore, toisena vaihtoehtona oli jäädä kotiin mussuttamaan ale-Pringlessejä ja jäätelöä ja katsella pumpumeja. Turussa mentiin ensimmäiseen baariin, joka tuli vastaan, se oli viissiin Lyn, en muista, mutta siellä kuitenkin pysyttiin koko ilta, kun sisäänpääsy oli aivan saatanan kallis (7,5 euroa).

Sitten tapahtumia. Minun tr00 evil grim -lookini ei toiminut ja noin 10 hemmoa pyysi tanssimaan, yksi jopa kolmesti :D en tosin sinne lattialle mennyt, kun en tanssimisesta pitänyt, monen sydän varmasti särkyi :rolleyes: Joku omituinen heppu, olisiko ollut jotain 25-vuotias, oli varmaan pari tuntia siinä minua vastapäätä pyödän toisella puolella ja vain tuijotti, odotti varmaan, että alan juttelemaan sille kuten lopulta teinkin. Hän sanoi tuijottavansa ihan muuten vain ja hymyili päälle, tarjosi juotavaa enkä enää sitten hennonnut häätää pois. Tarjosi sitten vielä puhelinnumeronsakin ja pyysi omaani, mutten ottanut enkä antanut. Muah :p Juttelin jonkun Pertun kanssa "syvempiä", sen puheesta ymmärsin noin joka kolmannen sanan ja vähän väliä hän sanoi minun olevan valtavan kaunis. Lopulta yllytin häntä tanssilattialle päästäkseni hänestä eroon, ja sinne hän sitten katosikin loppuillaksi. Sitten juttelin jonkun englantilaisen ja ruotsalaisten kanssa....tai sitten ne olivat hyvin humalaisia suomalaisia. Ai niin, ne kaikki miehet, jotka tulivat juttelemaan, olivat varmaan lukeneet jotain "Top 10 aloitusfraasit baarissa", sillä jokainen kysyi ensimmäiseksi, missä poikaystäväni/mieheni on :rolleyes:

Siellä oli yksi suurempi tappelu, johon portsari tuli väliin ja sitten poliisi. Yksi hemmo tainnutettiin lattialle ja siihen se jäikin makaamaan, niskat taittuivat aika pahasti ja yhdelle mukanaolleelle tytölle laitettiin käsiraudat ja myöhemmin yhdelle toisellekin. Näin kaiken ihan parin metrin etäisyydeltä. Mukavaa.

Jossain vaiheessa, kun olin vessan menossa, kuin tyhjästä ilmestyi nyrkki, joka osui leukaani. Melkein kaaduin maahan. Ilmeisesti se oli joku vahinko, koska tyyppi näytti vähän yllättyneeltä, mutta vessassa menikin vähän kauemmin, kun leukaa särki. Nyt tuntuu olevan kunnossa taas.

Sitten bussimatkalla kotio tapahtui myös jänniä. Bussi oli täynnä humalaisia. Siinä minun edessä istui joku muija, jolle yksi mies alkoi jutella, tajosi juotavaa ja lopulta se olikin nuoleskelua. Tämän miehen kaveri, tuntien itsensä ilmeisesti ulkopuoliseksi, tahtoi kanssa äksönia ja alkoi jutella minulle. Vittu se oli saatanan paska vanha limainen perse, olen hänet joskus nähnytkin täällä, hän oli siis Salosta. Hän kyseli kaikkea; missä olin ollut, kenen kanssa, kuinka vanha olen, vastasin lyhyesti enkä osoitanut minkäänlaista mielenkiintoa, mutta hemmo vain jatkoi. Lopulta hän alkoi räplätä hiuksiani ja reisiä, siinä vaiheessa työnsin hänet pois, soitin kaverille ja juttelin loppumatkan puhelimessa. Mikä helvetin kurppamagneetti minä olen????!! Hyi vittu, olisi edes ollut nuorempi, mutta ei, joku lähes nelikymppinen. Teki mieli motata silmien väliin.

Hmm...pitää kadota tunnille...mutta kai tuossa oli tuo ilta pääpiirteissään...

Heh, että semmoista menoa... no, sen siitä saa kun pitää turkuun lähteä. :rolleyes: :)

Niinkuin joku saattoi huomatakkin tuona kyseisenä iltana, että olimme meillä Markon, Saijan ja Netan kanssa. Aika hyvässä humalassa ja täällä foorumeillakin ajoittain pyörimässä. Oli kyllä oikein hauska tapahtuma. Soitettiin ja laulettiin kaikki yhdessä epävireisesti, sitten mentiin ampumaan raketteja ja hytisemään sinne vajaan kolmenkymmenen asteen pakkaseen kun kello tuli kaksitoista. Lähibaariinkin yritettiin vielä mennä, mutta tytöt eivät sitten päässeet sisään kun olivat jättäneet paperinsa meille. On siinäkin jos pitää vielä kahdenkymmenen ikäisenä kantaa papereita, että pääsisi johonkin lähi-räkälään. No, kai se alkaa jo tässä iässä olemaan kohteliaisuus tytöille... :)

Juu, ja sitten uudenvuodentinat ja nukkumaan. marko voi paikkailla kertomustani myöhemmin jos jotain unohdin, mutta mukavaa oli kyllä.

Varmaan taas parhaita päätöksiä pitkään aikaan jäädä kotiin eikä painua kaupunkiin tunnin mittaisiin baarijonoihin, epäinhimillisiin tungoksiin ja spontaaneihin tappeluihin.

Originally posted by DeepInMisery
haha this is probably "totally fucked up right here!"
mutta minä osata han ei lainkaan suomalainen
pilata minä tunnelma nyt?
:lol: what did i even say...

Something like:

But I can/know (han?) not at all finnish.
Ruin I mood now?

...or something. Still, quite understandable. :)

Originally posted by Hearse
Ompa Marialla ollut kurjaa kun kaikki vain yrittivät häntä iskeä :lol:
Joopa :s Nyt vähän ehkä harmittaa, oli se niin suloista, kun tyyppi tarttuu hellästi kädessä, hymyilee, ei sano mitään, katsoo vain silmiin....ja pudistin vain päätäni joka kerta. Kun osa oli vielä söpöjäkin..

Ääni pään sisällä: Ryhdistäydy perkele!!

Sinulla on armas käsi.

Sen verran muistan, että juoksin bussiasemalle..taisin vetää jonkun aerobic-shown siinä tanssilattialla, kun niin moni mieskin oli kimpussa... :lol: oli vielä mihihamekin... :cry:

uudenvuodenyönä minä menin pihalle t-paidassa, shortseissa, paljain varpain ja hyppäsin lumikasaan. pakkasta oli jotain 25 astetta. ihme idean taas sain. käsi oli jäätyä ovenkahvaan ja melkeen liukastuin rappusissa. vähän naapurit katto :cry::D

Niin... Siitä tiistaista...

Aloiteltiin mun yksiössä kolmen kaverin kanssa, ja kun olin ollut kuskina siihen asti, piti tietysti saada pojat kiinni ja join lomolla (alkuasukkaille, joille tuo sana on outo, niin : yhdellä kulauksella, pohjanmaan kautta...) puolen litran tupin IV Ata... No siitähän se sitten alkoi ja jatkui hyvään malliin... Kuunneltiin musiikkia kovalla pelattiin rallia tietokoneella. Sitten kuunneltin musiikkia kovalla, juotiin kaljaa ja viinaa ja pelattiin rallia tietokoneella. Ja sitten juotiin kaljaa ja viinaa ja kuunneltiin musiikkia kovalla ja katsottiin vähän (kai) telsua. Sitten kaveri soitti, että on tyttöystävänsä kanssa Tampereen keskustassa kämpässään ihan kaksin, että jos seuraa sais, niin ois kiva. No mehän lähdettiin...

23.35 bussi Herwannasta Tampereelle ja kaverin luo. Siellä sitten puhuttiin paljon paskaa (lähinnä sen kaverin tyttöystävän tisseistä...) ja lähdettiin kuusistaan baariin, jonne sitten saavuimmekin parin kilometrin kävelymatkan jälkeen. No baarissa sitten notkuttiin ja juteltiin paskaa kaverin tyttöystävän tisseistä ja perseestä... Usein suoraan tälle kyseiselle tytölle (sattuu muuten olemaan vanha tuttu/kaveri) ja notkuttiin lisää... Minä sain sitten puhelun, jota menin puhumaan ulos. Siellä juttelin erään ystävän kanssa noin puoli tuntia tai kilme varttia... En tiedä. Kun lopetin puhelun kello olikin jo noin 3.15 ja päätin olla menemättä baariin enää siinä vaiheessa, joten menin syömään kebabin, kun siellä oli lämmintä. Sitten odottelin kavereita puolisen tuntia. No, kaverit tulivat ulos ja yksi sitten halusi kebabbia myös. Tämä kaveri oli todella, siis toistan, todella humalassa ja lopulta hänet ajettiin ulos kebab-paikasta... (Täytyy kuitenkin ymmärtää tätä kaveria, hän asuu nykyään Turussa...) No siinä olin koettanut puoli tuntia soittaa taksia, mutta jostain kumman syystä en päässyt taksivaihteeseen sisälle... Taisi olla hieman ruuhkaa... Sitten päätimme kävellä McDonaldsiin syömään ja siellä sitten kaverit söivätkin. Kuin ihmeen kaupalla ulos tultuamme huomasimme, että yöbussi Herwantaan saapui juuri pysäkille ja suuntasimme siis kulkumme kohti tätä bussia ja sen sisälle. Tällä turkulaisella kaverilla oli ilmeisesti pikkuraha (tai kaikki rahat) lopussa ja jouduimme keräämään kolehdin, jotta hän pääsi bussiin sisään. Sisällä valtasimme bussin etuosasta kahdeksan penkkiä (ne penkit, jota ovat sillain vastakkain siinä bussin etuossassa) ja otimme rennot asennot... No, tämä turkulainen ystäväni sitten huomasi alkumatkasta, että edessämme istui yksinäinen tyttöihminen, ja päätti ottaa tehtäväkseen pitää neidille seuraa. Autoimme kaveria hädässä tottakai huutelemalla takaa kaikkea mukavaa, kuten "Varo, ettei se pane sinuakin perseeseen" ja "Älä nyt siihenkin tartuta sitä AIDSia...". Mukavia henkilöitä kun olemme, niin ajattelimme olla kaverille tosiaan avuksi. No, meidän päätepysäkillä sitten huomautimme nuorelle parille, että nyt mennään ulos. Tai siis kaverille sanoimme "nyt ulos naisen kanssa tai ilman". Ihmeeksemme se tyttö lähti meidän neljän miehen (pojan) mukaan yksiööni. Matkalla huomasimme, että joku ihana ihminen oli potkaissut/lyönyt äitini autosta (jolla olimme liikkeellä) oikean puoleisen sivupeilin, tästä olin hyvin kiitollinen... Siinä sitten kaverit vielä avuliaasti soittelivat naapurieni ovikelloja ja laittoivat musiikin pauhaamaan melko kovalla kello 5:15, kun kotiin pääsimme. Olin kiitollinen heille. Siinä koetimme vähän vielä juoda, mutta muutaman paukun ja kaljan jälkeen päätimme, että ehkä olisi parasta mennä nukkumaan... Helposti viisi ihmistä mahtui yksiöön nukkumaan... Aamulla sitten turkulainen kaverini lähti vielä vierailulle tämän busissa bongaamansa naisen luo... Eikä siitä sitten sen enempää...

Originally posted by DotNoir
Autoimme kaveria hädässä tottakai huutelemalla takaa kaikkea mukavaa, kuten "Varo, ettei se pane sinuakin perseeseen" ja "Älä nyt siihenkin tartuta sitä AIDSia...".
:lol::lol:

Jaa, vai uudenvuoden toimista....

Itselläni uusivuosi alkoi n17.30, toisin sanoen pääsin siihen aikaan lomille Kainuun Prikaatista. Lompsin suorilta parkkipaikalle jonne jätin autoni kun saavuin kyseiseen paikkaan sunnuntai-iltana. Pakkasta oli (on) ollut jatkuvasti n.25-35*C ja auton akku huono. Kuten arvata saattaa, auto ei inahtanutkaan kun kokeilin startata. Kävin kyselemässä paikallaolleilta josko heiltä löytyisi kaapeleita ja voisiko joku antaa hieman käynnistysapua (Kiitokset vaan sille hemmolle joka totesi tyynen rauhallisesti "Emmä oikein ehi, mee kysyyn tolta" ja joka jäi sinne vielä lähdettyäni... :rolleyes: ). Noin tunnin kihnuttamisen jälkeen auto käynnistyikin ja noin puolen tunnin ympyränajon jälkeen uskaltauduin jo matkaankin, aivan jäässä luonnollisesti... Reilun puolen tunnin ajon jälkeen n. 30km päästä kotoa auto sitten yhtäkkiä otti ja päätti sipata ilman sen kummempia ennakkovaroituksia. Soitin samantien kotiin ja velipoika lähtikin tulemaan melkolailla heti hätiin. Kun veljeni viimein saapui paikalle reilun puolen tunnin kuluttua, olin jo melkolailla jäässä. Vaan eipä auttanut, ei muuta kuin Nissani narun nokkaan ja menoksi. Päästyäni viimein kotiin noin puolen tunnin hytinän jälkeen, oli jalat niin jäässä etten kärsinyt kunnolla kävelläkään. Saunassa käytyäni nappasin pienen kossupaukun ja katselin videoita. Ei järin hauska uusivuosi, mutta jäipähän ainakin mieleen...

Nyt sitten kärsitäänkin uudenvuoden ajan kylmettymisistä (niin no, varmaan suurin syyllinen on kuitenkin perjantain holtiton toiminta). Henki ei meinaa kulkea kunnolla minkään röörin kautta, kurkkua korventaa, päätä jomottaa ja ääni!? Mikä helvetin ääni? :ill: :yuk:

Originally posted by DotNoir
No, kaverit tulivat ulos ja yksi sitten halusi kebabbia myös. Tämä kaveri oli todella, siis toistan, todella humalassa ja lopulta hänet ajettiin ulos kebab-paikasta... (Täytyy kuitenkin ymmärtää tätä kaveria, hän asuu nykyään Turussa...) Tällä turkulaisella kaverilla oli ilmeisesti pikkuraha (tai kaikki rahat) lopussa ja jouduimme keräämään kolehdin, jotta hän pääsi bussiin sisään. No, tämä turkulainen ystäväni sitten huomasi alkumatkasta, että edessämme istui yksinäinen tyttöihminen, ja päätti ottaa tehtäväkseen pitää neidille seuraa. Aamulla sitten turkulainen kaverini lähti vielä vierailulle tämän busissa bongaamansa naisen luo... Eikä siitä sitten sen enempää...

Ei helvetti!!! :lol:
Eihän tämä kaveri vaikuttanut aikanaan Obscurity -nimisessä pumpussa!?!? :D
NO EIPÄ SUOTTA!!! Vai?

Eihei... Ei vaikuttanut... EIPÄ!

Nojoo... Mitäs Toni muuta? Ei oo tullut vähään aikaan oltua yhteydessä? Mitenkäs biisin hiominen sujuu? Hä? Kaljalle joskus? Koska tuparit?