Sanopa muuta (tosin kouluun minulla) ja vielä kun on nukkunut vain pari tuntia...
No niin. Lähdetiin kavereiden kanssa Turkuun ex tempore, toisena vaihtoehtona oli jäädä kotiin mussuttamaan ale-Pringlessejä ja jäätelöä ja katsella pumpumeja. Turussa mentiin ensimmäiseen baariin, joka tuli vastaan, se oli viissiin Lyn, en muista, mutta siellä kuitenkin pysyttiin koko ilta, kun sisäänpääsy oli aivan saatanan kallis (7,5 euroa).
Sitten tapahtumia. Minun tr00 evil grim -lookini ei toiminut ja noin 10 hemmoa pyysi tanssimaan, yksi jopa kolmesti
en tosin sinne lattialle mennyt, kun en tanssimisesta pitänyt, monen sydän varmasti särkyi
Joku omituinen heppu, olisiko ollut jotain 25-vuotias, oli varmaan pari tuntia siinä minua vastapäätä pyödän toisella puolella ja vain tuijotti, odotti varmaan, että alan juttelemaan sille kuten lopulta teinkin. Hän sanoi tuijottavansa ihan muuten vain ja hymyili päälle, tarjosi juotavaa enkä enää sitten hennonnut häätää pois. Tarjosi sitten vielä puhelinnumeronsakin ja pyysi omaani, mutten ottanut enkä antanut. Muah
Juttelin jonkun Pertun kanssa "syvempiä", sen puheesta ymmärsin noin joka kolmannen sanan ja vähän väliä hän sanoi minun olevan valtavan kaunis. Lopulta yllytin häntä tanssilattialle päästäkseni hänestä eroon, ja sinne hän sitten katosikin loppuillaksi. Sitten juttelin jonkun englantilaisen ja ruotsalaisten kanssa....tai sitten ne olivat hyvin humalaisia suomalaisia. Ai niin, ne kaikki miehet, jotka tulivat juttelemaan, olivat varmaan lukeneet jotain "Top 10 aloitusfraasit baarissa", sillä jokainen kysyi ensimmäiseksi, missä poikaystäväni/mieheni on
Siellä oli yksi suurempi tappelu, johon portsari tuli väliin ja sitten poliisi. Yksi hemmo tainnutettiin lattialle ja siihen se jäikin makaamaan, niskat taittuivat aika pahasti ja yhdelle mukanaolleelle tytölle laitettiin käsiraudat ja myöhemmin yhdelle toisellekin. Näin kaiken ihan parin metrin etäisyydeltä. Mukavaa.
Jossain vaiheessa, kun olin vessan menossa, kuin tyhjästä ilmestyi nyrkki, joka osui leukaani. Melkein kaaduin maahan. Ilmeisesti se oli joku vahinko, koska tyyppi näytti vähän yllättyneeltä, mutta vessassa menikin vähän kauemmin, kun leukaa särki. Nyt tuntuu olevan kunnossa taas.
Sitten bussimatkalla kotio tapahtui myös jänniä. Bussi oli täynnä humalaisia. Siinä minun edessä istui joku muija, jolle yksi mies alkoi jutella, tajosi juotavaa ja lopulta se olikin nuoleskelua. Tämän miehen kaveri, tuntien itsensä ilmeisesti ulkopuoliseksi, tahtoi kanssa äksönia ja alkoi jutella minulle. Vittu se oli saatanan paska vanha limainen perse, olen hänet joskus nähnytkin täällä, hän oli siis Salosta. Hän kyseli kaikkea; missä olin ollut, kenen kanssa, kuinka vanha olen, vastasin lyhyesti enkä osoitanut minkäänlaista mielenkiintoa, mutta hemmo vain jatkoi. Lopulta hän alkoi räplätä hiuksiani ja reisiä, siinä vaiheessa työnsin hänet pois, soitin kaverille ja juttelin loppumatkan puhelimessa. Mikä helvetin kurppamagneetti minä olen????!! Hyi vittu, olisi edes ollut nuorempi, mutta ei, joku lähes nelikymppinen. Teki mieli motata silmien väliin.
Hmm...pitää kadota tunnille...mutta kai tuossa oli tuo ilta pääpiirteissään...