Olenko ensimmäinen?

Toivottavasti eivät liikaa bändejä lisäile tänne. Bodom oli kyllä ihan tervetullut, mutta sitten jos vielä jotain Maidenia ja Metallicaa tulisi, niin voi ruveta tulemaan liikaa häiriköitä. Silloin kun itse tulin tänne, täällä oli vain muutama bändi, mutta viime aikoina niitä on tullut kauhiasti lisää.
 
Originally posted by samoniac
Toivottavasti eivät liikaa bändejä lisäile tänne. Bodom oli kyllä ihan tervetullut, mutta sitten jos vielä jotain Maidenia ja Metallicaa tulisi, niin voi ruveta tulemaan liikaa häiriköitä. Silloin kun itse tulin tänne, täällä oli vain muutama bändi, mutta viime aikoina niitä on tullut kauhiasti lisää.
:lol: :lol: Äkkiä peru sanasi ennen kuin Eddy kuulee olevansa häirikkö :D
 
MITÄ!!
Jumalauta, MINÄKÖ häirikkö??
No saatan minä ehkä häirikkö ollakkin, mutta ei sitä nyt tarvitse minulle itselleni tulla kertomaan!





:loco: :loco:


No joo, tuskin tänne mitään noiden 'suurempien' bändien foorumeta tulee. Maidenilla, Metallicalla jne. on jo omat messulautansa, ja niillä vakinainen (huomattavan suuri) käyttäjäkunta. Se toisi aika paljon häslinkiä uudelleenrekisteröitymisineen jne. Ja ne häiriköthän saa jokaisen foorumin moderaattori, jos ei yksin niin ylläpidon avustuksella, häädettyä. Mitenkään uusi asiahan nämä 'trollit' eivät (täälläkään) ole.
 
Tuli vain mieleen tuosta nikistäsi että et kai vain ole lukenut dragonlance -sarjan kirjoja RAISTLIN? Perkeleen hyvä sarja meinaan.. toi kaksostrilogia siis.

Joo nimenomaan DraconLance -sarjaa olen lukenut. Kaikki kronikat ja legendat, mutta olikos nuo Raistlin -kirjat sitten vielä joku muu sarja? Vai tarkoitatko vaan yleensä kirjoja, joissa Raistlin esiintyy?

Meinaan tosin Raistlin -nimen vaihtaa pois heti kun keksin paremman :(
 
Niin, onko tuo joku muu sarja? Jäin myös miettimään, kun Draconlance kuuluu suosikkeihini. Vai tarkoittaako Hades Kaksosten aikaa jne.?
 
Kertauksena, eli eikös 3 ensimmäistä kirjaa olleet kronikoita(ensimmäinen Syyshämärän lohikäärmeet), sitten tuli legendat (eli nämä Kaksosten ajat jne), Uusi sukupolvi ja viimeisenä kronikat 4 (Kesätulen lohikäärmeet).

Mutta olen jotain kuullut että olisi tehty myös Raistlinin ja Caramonin varhaisemmista vaiheista kertovia kirjoja, jotka käsittääkseni olisi kirjoitettu vasta näiden muiden jälkeen (mutta siis ovat tapahtuneet niitä ennemmin). Tarkoititko Hades näitä? (vai onko niitä edes olemassa?)

Kaaoksen voittamisen jälkeisestä ajastakin on tullut yksi kirja, Laskevan auringon lohikäärmeet, mutta ei ole vielä tullut luettua.