Paras coveri

Sepulturan coveri Black Sabbathin Symptom of the Universessä on vitun hienot soundit! Ja perkele ne rumpukikkailut jotenki vetää mun ihon kananlihalle. Muutenkin toi Nativity in Black - A Tribute to Black Sabbath -levy on vitun hyvä. Siitä kakkostribuutista en tiedä kun en ole niitä covereita kuullut, mutta toi ykkönen jyrää kympillä.

Pitäis jostai käydä ostamassa se Tribute To The Beast -levy. Se on varmaan kans kova.
 
Mun mielestä tossa Shot in the Darkissa on vokaalit jotenki ihmeelliset, ne ei jotenki oikein passaa siihen. Mutta livenä toimi vitun hyvin! Helvetti ku nousi iho kananlihalle ku poijjaat alko soittaa livenä Shottia. Se oli kokemus se. Tietty oli hienoo ku viimeks soittivat sen Twisted Sisterin "We're not gonna take it":n livenä. Ja sitä rataa. Judas Priestin "The Sentinel" oli Sinergyn soittamana livenä hyvä kans. Ei ne oo sitä kai ees levyttäny, mutta live toimi.

Ääh, nyt täytyy varmaan kömpiä ulos luolasta ja lähtee kauppaan..
 
Niin tosiaan.. No Commands on perkeleen hyvä Bodomilla.. ja Dimmu Borgir soittaa ton Twisted Sistersin Burn In Hellin helvetin hienosti.. ja Deathin versio Judas Priestin Painkilleristä on kans kova..
 
"Muutenkin toi Nativity in Black - A Tribute to Black Sabbath -levy on vitun hyvä." -niinpä, siel on ihan vitusti hyvii kovereita.

parhaat mun mielstä on:
slayer - hand of doom ja in gadda-da-vida,
megadeth - paranoid
soulfly - under the sun
soad - snow blind
death - painkiller
cob - aces high
machine head - the possibility of life´s destruction ja alan´s on fire

ja näit vois jatkaa melkee loputtomiin...
 
Siis jos joku sattu olemaan siellä moonsorrow plays bathory keikalla niin sielä kyllä iski Bathoryn ''Valhalla'' umpikännisen miehenkin kumoon. Oli meinaan perkeleen uskollinen coveri