rummusita ja metallista

saatiin tänää äänitettyy toi yks biisi... rummut jotka silloi joskus äänitin soi kasetilla taustalla ja sit soitettiin livenä kitaraa, bassoo ja mä "lauloin" ja samal nauhotettii se... oli kiva äänittää ku oli pää vähä kipee :lol: kitaristillaki oli kraplula (lievä)...

se kitaristi pistää sen varmaa nettii... mun pitää vaa eka antaa sille se kasetti, ku se unohti ottaa sen mukaa... siit tuli iha hauskan kuulonen :)

se johtuu siit ku kaikki HYVÄT soittimet on nii kalliita... munki pitäis saada ostettuu yks 5 000 (mk) basso, mut ei oo rahaa... riittää rahat just pariin levyyn... onneks on synttärit kohta nii saa varmaa vähä rahaa eikä tarvii ostaa noit cd:eit... ja sit vähä sen jälkee on nimpparit saa lisää rahaa... ja sit parin kuukauden pääst on joulu ja saa vieläki lisää rahaa... mut ei vieläkää riitä noi rahat bassoon... perkele

En mä nyt mitään helvetin hyviä soittimia tartte.. ja kun oon katelly käytettyjä niin ne on halvempia mutta niissäkin on sit aina jotain sellasta et en saakkaan niitä. parit joita oon katellu on menny joillekkin muille ostajille jne..

no joo... mut "huonotki" soittimet on aika kalliita...
laskin äsken et paljo mul olis rahaa joulukuussa noitten synttäreitten ja joulujen jälkee... perkele tulee olee ehkä hyväl tuuril puolet tost 5 000st... voi saatana

Joo noku mulla on se että mun pitäs ostaa lautasia lisää rumpuhin ja kalvotkin pitäs vaihtaa ja kapulat on taas kaikki paskana jne.. mutta kun tekis mieli ostaa noi kosketinsoittimet tai syntikka..

Täs ois muuten sellanen tosi tyhmä kysymys.. ku mä en oikein älyä noiden päälle mitään.. niin voisko joku selittää että mikä/mitkä on kosketinsoittimien ja syntetisaattorin ero/erot???

joo.. mä oon tyhmä kun en tiedä..

jes... menee varmaa kivasti rahaa noitten rumpujen fiksaukseen...

en mä tiiä oikee... osta sellanen mis on bendi vipu, hyvät äänimahollisuudet, konerummut (ne on hauskat) ja semmonen joka on muuten vaa hyvä...

Noku mä en tiedä oikein mikä on hyvä?? sanokaapa sellaset jotka soittaa koskettimia/syntikkaa et kannattaako ostaa koskettimet vai syntikka ja sit vielä toi mitä aiemmin kysyin.. et mitä eroo niissä on? kiitos..

Rumpuihin kyllä menee aivan liikaa rahaa..