rummusita ja metallista

täällä on taas et kaikki soittaa kitaraa mut just kukaa ei osaa soittaa sitä
rumpuja soittaa tosi harva ja basistien vähyys ei mua haittaa...

se on muute perkeleen vaikeet soittaa rumpuja ja laulaa samaa aika ku se mikki standi on kokoajan eessä :lol: mä oon muutenki huono laulaa mikkiin... ilman mikkii on kiva öristä

Mä oon joskus koittanu hiljasesti lauleskella jotain biisejä samalla ku oon soittanu rumpuja yksin.. ei vittu siitä tuu mitään!!! :lol:

Mut ehkä se johtuu siitä että soitan biisejä tyyliin Deathin Misanthrope ja Spirit Crusher, Emperorin Inno A Satana, An Elegy Of Icaros, Sworn, Immortalin Solarfall ja At The Heart Of Winter jne.. :)

joo, ku mä yritän soittaa jotai rummuil ja laulaa nii tulee aina
perkeleen mikki standi on taas edessä ei voi tehä fillei...
ei siin biisin vaikeudel oo kuitenkaa hirveesti mun kohal tekemistä
mikin kanssa osaan kuitenki soittaa ONNEKS bassoo samalla

No perkele kyllä se siinä vaiheessa tulee se biisin vaikeus vastaan kun pitää polkea tuhatta ja sataa basareita ja sit käsillä takoa kans perkeleen nopeasti! :lol:

Siinä ei enää laulu onnistu.. :grin:

EDIT: Hmm.. täältä on 55 kilsaa Ouluun..

Noh.. ei kai se meille olisi ongelma vaikka sä kaukana asutkin mutta siinä on vaan se että pitäs päästä tarpeeksi usein soittamaan.. ja mä en tiedä millaset mahdollisuudet sulla on kulkea.. kun säkin oot alaikäinen niin sulla ei oo mahdollisuutta kulkea omalla autolla jne..

Soundit oli aika.. hmm.. hiljaset :grin:

Sanotaanko vaikka näin ettei tuo kuulu parhaisiin biiseihiin mitä oon kuullu :lol:

Mun pitäs saada jostaki rahaa uusin lautasiin.. pitää kai lähtä kylälle myymään persettä :grin: :lol: :lol:

joo kitaristi ei oo näköjään jaksanu mikata... no katotaan miten toi toinen kitaristi (se joka laulo siin) jaksais miksata sitä nii tulee parempi

sama täällä...

teeppä nii :rolleyes: ...perkele tuu myymää sitä tännekki saatana viis euroo tunti... sovittu?