rummusita ja metallista

Originally posted by Zyklon
No perkele!!! TAKASI SE BIISI HETI!!! :lol: :lol: :lol:

katotaan... voin mä sen varmaa jossai vaihees laittaa vierailee... mut sitä vaa ei pitäis oikee levittää...
toi biisi tehtiin sitä varten et yks rumpali sais käsityksen minkätyylist musiikkii me soitetaan

nettiin pistetää myös se "grunge bändin" spedeily biisi... levitykseen :grin:

sanoja:

(verse 1)
kuljet yksin pimeässä metsässä ja pelkäät
taakaata kuulu ääniä, hui, se on mörkö se siellä joo

(chorus)
apua, mörkö tulee
apua, MINÄ OLEN MÖRKÖ

kimeellä äänellä paitsi toi isolla matalalta öristen... et siihen tyyliin
netissä varmaa viikon sisällä

joo tsekkaa...

hahaa se jaktuu:

(verse 3)
kun mörkö iskee, menee oikeen vintti pimeeks
sattuu, sattuu kamalasti apua

(choru)
apua, mörkö tulee
apua MINÄ OLEN MORKÖ
apua, mörkö tulee
apua MINÄ SYÖN SINUT
apua, ÖÖÖÖÖ
apua, ÖÖÖÖÖ
apua, ÖÖÖÖÖ
apua, ÖÖÖÖÖ

joo se on ehkä vähä sekava ku ne soundit on
nii huonot ja soitettu välillä vähä pieleen (ei ollu aikaa)...
soundit on vielki paskemmat koneel ku kasetilla...
se onki se syy miks sitä ei hirveesti levitellä...
mut kyl siit jonkilaisen käsityksen saa...

oliko muute hyvät rummut :grin: mä soitin ne... komediaa

joo no ei niist hirveesti saa selvää... siin on muute vaa kahta eri komppii ja käytän vaa kahta lautasta +hi-hattii :grin:
niist soundeist olis tullu viel ehkä vähä paremmat jos sen kitaristin tyylin olis kuulunu selvemmät soundit :grin: ja sit toi koneelle pisto viel huonons sitä äänenlaatuu jonki verran

en tiiä tehäänks me tota biisi koskaa kunnon soundeilla... mut tehään viimestään ens kesänä (aikasintaa tänä talvena) iha hyvä laatunen parin biisin demo... siin tulee olee kokoonpanona 1-2 kitaristii, minä basso/laulu ja rummut mun tai jonku toisen soittamana... täl hetkel meil on slayer kokoonpano (kitara, kitara, basso/laulu, rummut) mut tost toisest kitaristist ja rumpalist en tiiä tuleeko ne mukaa demolle ku on liittyny bändiin just äske

Jooh.. no koittakaahan kehitellä jotain.

Mulla meni nyt noi bändihommat aivan vituilleen ja se masentaa aika pahasti.. kun taisin jo sanoa jossain siitä kun toi meidön kitaristi joka teki kaikki biisit lopetti soittamisen meidän kans ja basistikin asuu niin kaukana ettei se käy oikeastaan koskaan soittamassa.. niin periaatteessa meillä ei ole basistiakaan.. niin enää on jäljellä mä ja toi toinen kitaristi jolla on kyllä helvetisti hyviä ideoita ja riffejä ja sellasta mutta ei toi oikein kahdestaan onnistu.. pitäs saada ainakin toinen kitaristi ja sit basisti.. ja tietenkin laulaja.. ja kosketinsoittaja vois olla ihan kiva kans..

No perkele kun sais edes sen toisen kitaristin niin vois soitella enemmän kaikkea.. kun vitusti on sellasia missä on pakko olla kaks kitaraa että ne kuulostaa miltään.. meidän omatkin biisit on oikeastaan kaikki sellasia.. niin niitäkään ei pystytä enää pahemmin soitteleen.. PERKELE!!! ja kyllä se basisti ois kans tosi tärkeä.. laulaja ei vaikuta siihen että mitä voidaan soittaa mutta se tekisi soittamisen paljon mielenkiintoisemmaksi ja hauskemmaksi kun ois joku joka siellä karjuis menemään..

Niin no jos se on paska se laulaja niin ei se silloon oo mukavaa.. mutta toi laulaja joka oli meillä sillon keikalla laulamassa ja jonka piti tulla demolle (jota ei nyt sit tuu ikinä ainakaan siinä muodossa kun sen piti tulla) on ihan perkeleen hyvä! vittu että se osaa rähistä komeasti..

Kun tällasessa pikkusessa hiirenpaskakylässä ei oo soittotaitoista porukkaa ollenkaan.. muutamia on jotka soittaa vähä kitaraa jne. mutta ne on joko tyhmiä mulkkuja tai sit ne ei osaa soittaa ollenkaan..