saako hevari enemmän naisii??

Siis miten te voitte sanoo että kaikki naiset pitää jonku tietyn tyylisistä miehistä? :bah: Kyllä se on makuasia tämäkin, eikä kaikki ämmät tykkää just sen tai sen tyylisistä äijistä. :bah:

No entäs te ite. Kaikki miehet tykkää blondeista laihoista pitkistä kauniista mukavista muodikkaista naisista, ja mä en ole noista yhtään mitään, niin että haistakaa paska... :bah:
 
Originally posted by Villilapsi
No entäs te ite. Kaikki miehet tykkää blondeista laihoista pitkistä kauniista mukavista muodikkaista naisista, ja mä en ole noista yhtään mitään, niin että haistakaa paska... :bah:
Heh, blondeista ehkä, mutta muodikas, laiha ja pitkä taitaa jäädä minun ihannenaiseni kuvauksesta pois. Tämä saattaa kuulostaa uskomattomalta, mutta minulle pärstäkerrointa enemmän vaikuttaa miten järkevä ja mukava muija on. Aivotonta hyvännäköistä kanaa on tietenkin kiva esitellä kavereille, mutta ei sellaista kovin kauaa itse kestä. Naisenkin kanssa pitää pystyä keskustelemaan järkeviä, vaikka se toisinaan tuntuukin aika mahdottomuudelta, hah.
 
Juu niin se on että ei se ulkonäkö ole yhtä tärkeä kuin se mitä siellä päässä pyörii..

"Kaikki miehet tykkää blondeista laihoista pitkistä kauniista mukavista muodikkaista naisista.."

Ei todellakaan! ensinnäkin.. mulle tuolla hiusten värillä ei niin ole väliä enkä pidä pitkistä ja laihoista kanoista.. hyi yäk!!! ja muoti on sellainen asia mitä yritän vältellä mahdollisimman paljon. siis ei mua tietenkään haittaa jos mun muija käyttäis jotain muotivaatteita vaikka mutta se ei todellakaan viehätä minua enemmän kuin "normaalit" vaatteet..
 
Originally posted by Dethroned
Mutta tulee sitä ulkonäköä ensin katottua kuitenkin, sanoi ketä tahansa mitä hyvänsä....

Totta vitussa, ei kai kukaan ole muuta väittänytkään. Oli kai lähinnä puhetta siitä, millaiset naiset kääntävät kenenkin pään. Vasta tutustumisen jälkeen voi ruveta arviomaan, onko muija vaivan arvoinen. Sääli, ettei naamasta näe, miten fiksu kukakin on. Vaikka toisaalta, se voisi kääntyä itse ketäkin vastaan, hah.
Muuten, pakko sanoa tämä, ketä EI ole sama asia kuin kuka.
 
Oletkos sinä äidinkielen opettaja? ;) Tajusit kuitenkin mitä tarkoitan ja tämä on väärä paikka pilkkujen kanssa rakastelulle.

EDIT: Mutta kyllä tuo totta on mitä sanoit...

Tämä aihe taitaa olla ainoa, joka vain jatkuu ja jatkuu.... :D
 
Originally posted by Zyklon
. siis ei mua tietenkään haittaa jos mun muija käyttäis jotain muotivaatteita vaikka mutta se ei todellakaan viehätä minua enemmän kuin "normaalit" vaatteet..


Kyllä mua vituttaa... "mitä tykkäät mun uusista housuista? Lähe nyt vaatekaupoille mun kanssa? Onko mulla hienoo huulipunaa? Europeshopissa oli päläpälä.." *kimittää*

Vittu mä en jaksa kattella/kuunnella niitä muijia jokka vetää just tommosta juttua... :D
 
No niin.. se että höpisee koko ajan jostain vaatteista on eri asia kuin se että vain sattuu jostain syystä pitämään päällään esim. muotivaatteita..

Ja kaikki kattoo varmasti ensin ulkonäköä mutta ei se riitä.. käytän monesti sanontaa "paskaa ei kannata kuorruttaa kermavaahdolla" ja sen voisi myös kääntää sellaiseen muotoon josta selviää että on paljon ihmisiä jotka saattavat näyttää uskomattoman kivoilta jne. mutta ovat totaalisia kusipäitä..
 
MtG: hehee... tuttu tunne. mulla tollanen on mennyt aina ohi tai sit on tapahtunut jotain joka on lopettanut tollaiset ajatukset.. mut se vaan vaivaa jos sille asialle ei tee mitään.. et kannattaa sunkin kehitellä jotain ;)