saako hevari enemmän naisii??

No helvetti mä en todellakaan oo oikea ihminen neuvomaan näissä asioissa et mitä pitäs tehdä kun mä oon helvetin huono näissä jutuissa itekkin..

Mut jos pystyt niin yritä puhua sille jotain.. mut kyl mä ymmärrän että se on aivan vitun vaikeaa..
 
Hmm.. mä ajattelin aina ennen ettei kukaan tyttö voi mitenkään tykätä musta.. jotenkin se vaan tuntu siltä. Mutta kyllähän siinä perkele niin kävi että mulla on helvetin hyvännäköinen tyttöystävä.. en ois kyl voinu uskoa tätä joskus..

Niin ei ne tytötkään kato pelkkää ulkonäköä.. kysy vaikka noilta tän boardin tytteleiltä :) *sanokaa nyt tekin jotain perkele!*
 
Originally posted by Zyklon
Hmm.. mä ajattelin aina ennen ettei kukaan tyttö voi mitenkään tykätä musta.. jotenkin se vaan tuntu siltä.

must ainaki tuntuu tolta... ja usein...

Originally posted by Zyklon
Niin ei ne tytötkään kato pelkkää ulkonäköä.. kysy vaikka noilta tän boardin tytteleiltä :) *sanokaa nyt tekin jotain perkele!*

luulen että ei pidä paikkansa... ehkä voi joittenki kohal, mut harvojen
 
Originally posted by NorthernComfort
Enemmän muijat ihastuu semmosiin ns. "ei niin suosittuihin" kun jätkät.. :)

Aijjaa? Mä en ole mikään suosittu koulussa, vaikka kaikki tunteekin mut. Ne vaan pelkää mua mun ison koon takia ja sitä rataa. Olen silti kiltti poju, jota pidetään idioottina, nipona, opettajien nuoleskelijana tai läskinä paskiaisena. Ja kyllä se vaan niin on, että mitä suositumpi tyyppi se on, sen enemmän naisia sen ympärillä pyörii.. Mm. yhdellä hepulla, joka on koulussa tosi suosittu (tyttöjen JA poikien, mutta ei minun, keskuudessa), oli tukka aivan sekaisin, tytöt vain "Oi kun söpö kampaus! Iihhhhhhku!"

190cm:lle sonnille ei ole tilaa.. :(
 
Originally posted by Dethroned
Oletkos sinä äidinkielen opettaja? ;) Tajusit kuitenkin mitä tarkoitan ja tämä on väärä paikka pilkkujen kanssa rakastelulle.
En ole äidinkielen opettaja, mutta teinien tapa vääntää "kuka" muotoon "ketä", ärsyttää.
Joo, tämä tosiaan voi olla väärä paikka pilkun nussimiselle, kun puolella porukasta ei näytä olevan edes alkeellinen kirjoitustaito hallussa. Tekstiä on paljon mukavampi lukea, jos siihen on edes _yritetty_ laittaa isot kirjaimet kohdilleen. Pelkästään pienellä kirjoittaminen antaa typeryksen kuvan.
Enkä tässä yritäkkään väittää, että minun kirjoitukseni olisi virheetöntä, humalatilan voimakkuudesta riippuen siinäkin on kuitenkin virheitä enemmän tai vähemmän (kuin sanoja, hah).
 
Originally posted by ~Rappion Lapsi~
Sä kans oot aina kännissä ku kirjotat tänne... Tai ainakin tunnut mainostavan sitä aika ahkerasti.
Eilen tuli kuukausi täyteen siitä, kun viimeksi ollu vesiselvä päivä, eli oon kännissä miltei aina ku tänne kirjotan. Ja mainitsen siitä, koska sillä on hyvä selittää kirjoitusvirheet, se että puhuu eri asiasta ku muut, jne...;)
 
Originally posted by ~Rappion Lapsi~
AA-kerhossa on tietokoneet? :confused: :lol:

Jollakin on vissiin taas vääriä käsityksiä... Tiedoksi, AA-kerholaiset eivät juo, tai ainakin yrittävät olla juomatta. Minä en edes yritä olla juomatta, joten tuskin on aihetta siihenkään liittyä.